Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Mikaela Billström - 7 februari 2011 16:20

  



Dessa två brudar är några som jag har stor respekt för. Jag tycker att Sofi Fahrman har en stil som inte många andra svenskar har och hon klär sig i allt. Vad hon än har på sig så får hon det att se snyggt ut, hon kan ha en kostym tillsammans med ett par converse och hon skulle ändå reda ut det.


Det tycker jag är beundrans värt. . 


Just nu går ju Stylisterna på kanal 5´s hemsida och det är faktiskt rätt bra. Det är 10 st som tävlar om att få jobba tillsammans med Sofi på tidningen "Sofis mode". Dom får utmaningar så som att tesa att göra egna accessoarer , lägga make up på modeller och mycket annat. 


Om du är tjej och gillar mode så måste du ge Styliserna en chans..




  

Av Mikaela Billström - 7 februari 2011 13:17



"Gå fort och le mycket, så är det ingen som märker att du är ful."
 


- Lars Åberg

Av Mikaela Billström - 7 februari 2011 12:55

HejHej!


idag är jag ledig för jag har varit på ett läkarbesök i morse. Inget jag vill gå in på här i bloggen men det gick i alla fall bra.Bättre än förväntat.. Efter det åkte vi hem och åt en god frukost och tittade på filmen "PUSS", en ny svensk film där bland annat  Alexander Skarsgård är med i. Helt klart se värd om man tycker om Svenska filmer.


Nu tror jag att jag ska ta en promenad upp till mormor på Tingsta. Vädret är ju underbart, synd bara att mina små råttor är hos Mickes föräldrar nu.. Det är lite tråkigt att vara ute och gå utan hund. Fast det är samtidigt skönt att få ett litet avbrott ifrån dom också..




 

I går på Volmsta gård.. Fräsch och fin dagen efter..



  

Nellen är lite kort i rocken och föredrar att gå på bakbenen när vi är ute och går.. Inge konstigt med det.


Jag tänkte slänga upp lite bilder ifrån helgen innan jag avslutar.. 





 


Jag hemma hos Micke i stan..


 


Jag och Sara på väg in till stan


 


Helene hemma hos mig..Ja, jag vet att min julstjärna är kvar..



Sara kan inte slita sig ifrån min ipad.. Hemma i mitt vardagsrum .


   


Helene tjuvröker i mitt kök..


 

Vi träffade min jobbarkompis Andrea ute..:)


 

På förfesten i stan.



 

Plura och Mauro 




Jag bjuder på den..


 

Fina Madde och Maria kom förbi..



  

Sara visar sin bästa sida ;)




Gårdagen fick i tärdhetens tecken..


  

Jersey shore och pizza is the shit..



Nu ska jag ta tag i mig själv och gå en promenad.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards