Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Mikaela Billström - 27 februari 2011 15:03

  



Rösta på turkarna så dom får komma in i Big brother som ledare. Det är så underbart befriande att se dessa två personer som så obotligt dumma och det är samtidigt så himla beundransvärda. Så sjukt härliga människor och det behövs i denna säsong eftersom deltagarna är så jäkla tråkiga..



Nu ska jag duscha och åka i väg och arbeta.


Av Mikaela Billström - 27 februari 2011 01:29

 Hej mina fina!


Klockan är 01:30 och jag sitter hemma och tittar på film och äta hallon och glass. I dag bjöd pappa hela familjen på Hockey. Timrå möte AIK och det gick väl så där kan man säga.. Jag är väldigt glad över att jag kunde gömma mig i lougen när AIK gjorde 3-1. PINSAMT!


Det var ett helt gäng AIK supportrar där och dom betedde sig som ett gäng ny nazizter. Fattar inte hur dom kan ha en supporter klubb när det enda dom egentligen vill är att bråka och skämma ut sig. Dom tittade ju inte ens på matchen utan det enda dom var intresserade av var att misshandla alla som hade röd/vita tröjor. Om jag spelade i AIK så skulle jag skämas över att ha en sådan support..




  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards