Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Mikaela Billström - 20 februari 2011 18:11


Hejhej!


Har precis haft Mickes föräldrar här på en fika. Vi kollade lite på bostäder och snackade lite skit. Nu har vi precis varit på ica och handlat, köpte sallad som vi ska ha till middag och lite godis. Så typiskt mig, äter nästan bara sallad till middag men till kvällen äter jag alltid godis.

Vad är meningen med att äta nyttiga måltider när man ändå frossar i godis till kvällen?..





Är lite nervös inför mina provresultat..Ska lämna fler prover om ca två veckor igen och är dom inte som dom ska så blir det ännu mer prover. :(Fast det ska bli skönt att få veta.


Nu ska jag svänga ihop salladen.





  


Den här tavlan är jag sugen på att köpa.. 




Av Mikaela Billström - 20 februari 2011 03:21


Titta in på stylebytyra och frossa i deras fina smycken.


Kolla bara in dessa ringar..Mums.




      

Av Mikaela Billström - 20 februari 2011 02:50


Hej mina fina!


Idag har det inte hänt så mycket. Jag fick min första sovmorgon för denna vecka och på förmiddagen kom min fina pappa hit och hälsade på. Han tittade på lite saker som företaget har köpt in och sedan åt vi semlor och tittade på Gulliver´s travels. Efter det åkte jag och jobbade kvällen. Det var en riktigt lugn kväll på jobbet och jag och brukarna satt och tittade på melodi festivalen och myste.



  



Jag har köpt Carolina Gynnings bok Ego Girl på ljudbok så den går varm här hemma så fort jag är hemma. Jag är lite små förälskad i Carolina. Hon fascinerar mig med sin konst, sitt sätt att vara och inte minst med hennes utseende. 



  


Jag älskar Carolinas hår på denna bild.. Den absoluta snyggaste blonda tonen man kan ha och även den absolut svåraste färgen att få till..


  


Carolina när hon kom ut ifrån Big brother som vinnare. Gud, jag avskyr verkligen Oliver.. Han behandlade henne som skit. Han är en äkta jävla dutchbag, rakt igenom..



Jag fick en sånt sug efter big brother så jag dammade av en gammal disk där jag hade Big brother 2006. Kommer ni ihåg Jessica, Samuel, Muffe och Ragger? Herregud vilka minnen... Och i morgon börjar en ny säsong av Big brother på tv11. Jag har svårt att tro att det kommer att bli lika bra som det var förut. Fast det kanske var för att man var yngre och mer lätt road förut, vem vet..



 


Jessica Lindgren som kom ut som vinnare 2006 .För vinstpengarna köpte hon ett par meloner som verkligen var smaklösa.. Och som hon så klart ångrade några veckor senare. 


Clever.



  


Och Samuel, han var en skön och spontan människa.. Det är lite tragiskt att se honom så levnadsglad och sprallig när man vet att han nått år senare tog livet av sig..



Nu är klockan 03:15 och jag ska fortsätta mitt BB maraton.

Vi hörs i morgon Snyggingar 


XoXo

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards