Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Mikaela Billström - 23 februari 2011 15:08


HejHej!


Jag har precis kommit hem ifrån jobbet. Är lite små trött men tänker inte lägga mig och vila. Det är en idiotisk sak som jag har börjat med, varje eftermiddag lägger jag mig en timme och då kan jag inte sova på nätterna vilket innebär att jag blir ännu mer trött dagen efter.


Jag är nu klar med mina mediciner. Har ätit dom i tio dagar och har haft lite dåliga biverkningar, bland annat en äcklig smak i munnen och konstiga humör svängningar. Konstigt att det ska påverka humöret men men..Det är ju klart nu. Ska ta fler prover nästa vecka och om en månad ungefär så ska jag få min "diagnos" när jag träffa min läkare. Har faktiskt inte orkat funderat nått kring det, har ju mått väldigt dåligt men nu känns det lite bättre..  Jag jobbar på som vanligt och lever precis som vanligt.


Nu ska jag titta på Big brother. Min älskling Gurkan är ju instängd i glashuset så glöm inte att rösta på honom. Det går ju inte att se Big brother utan Gurkan, det kan jag lova er.


        

Jag och Snuffsen på Skansen 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards