Alla inlägg den 5 april 2011

Av Mikaela Billström - 5 april 2011 20:59


Sitter och tittar på Plastik turisterna, det handlar om svenskar som åker till Thailand för att göra en plastikoperation. Jag hade nog föredragit att operera mig i Sverige, dels för att jag tror att det lättare kan bli missförstånd i tillexempel Thailand. Kirurgerna fattade inte vad patienterna menade utan nickade bara och såg mest sur ut. Jag tror även att om det blir några komplikationer så är det väldigt svårt att få hjälp med det. Jag skulle nog aldrig välja att operera mig i Thailand.. Men jag skulle inte ha något emot att operera mig. Jag har funderat länge på att göra två olika operationer men har gruvat mig en längre tid. 


Tycker helt klart att man ska göra en plastik operation om man mår dåligt över något.

Har man små och obefintliga bröst varför ska man då må dåligt över det när man kan fixa det? 





Några omskriva plastikoperationer 



 


Megan Fox.

Jätte fin före men så otroligt mycket snyggare efter..




 


Den omtalade Heidi Montage

Kan inte säga så mycket mer är - SUCCESS!


 


Fergi

Ännu en lyckad operation 



 


Donatella Versace

Fail, Fail, FAAAIL..



     


Courtney Love

Såg 20 år yngre ut efter hennes operation. Det kunde hon behöva..


 


Amy Whinehouse

Jag tycker personligen Amy är väldigt ful men hennes operation blev också lyckad.

Av Mikaela Billström - 5 april 2011 19:59

 


Jag försöker lära mig själv att göra denna fläta men det är jätte svårt. Speciellt när man gör på sig själv.. Men visst är det snyggt?


Måste öva..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards