Alla inlägg den 14 april 2011

Av Mikaela Billström - 14 april 2011 12:47

Hej Hej!


Tog en promenad i morse tillsammans med hundarna ute i det underbara vädret. Det är 11 grader varmt idag och rabatterna börjar blomma. Det är helt underbart och man blir så pigg och glad. Ska börja springa lite nu och inte bara promenera. Blev lite motiverad utav Ellinor igår på jobbet när hon berättade att hon skulle springa hem. Ska försöka gå ner till 67 kg igen så jag måste börja fokusera lite nu. Härligt att fotbolls säsongen drar igår snart och är det någon utav er mina fina läsare som är sugen på att vara med så hojta till. Vi har ett jätte härligt lag och vi har grymt roligt :)


Ne, nu ska jag ta en dusch och hitta på något.


Ut i det underbara vädret med er..


 


Tog bara ett kort ifrån min iphone. Det ser ut som ett bomb nedslag i bakgrunden..




"ingen som tvingar dig att titta på skiten, byt kanal om det stör dig då"


- Ja du, du lever inte som du lär. Samma sak gäller ju här också. Du behöver inte läsa om du inte vill ..  Din anonyma fegiiis.



   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards