Alla inlägg den 8 april 2011

Av Mikaela Billström - 8 april 2011 20:07


Hej Hej!


Jag mamma och Annie åkte och hälsa på mormor idag på eftermiddagen. Vi hade köpt med oss en massa gott fika och mormor var väldigt pigg idag. Så himla kul att hälsa på henne när hon har en "bra dag" om jag får uttrycka mig så.


Jag tror hon tyckte Chanel var lite undernärd för när vi inte såg så tog hon sin middag och la den i en blomkruka och gav hundarna. Charls huvud var alldeles för stort med Chanel kunde få ner sitt lilla huvud i krukan. Hon är rolig mormor, även fast hon har en begynnande demens så är hon helt med till och från och när det blir några tankevurpor så är hon enbart charmig. 


 


Chanel 


 


Chanel äter ur blomkrukan 


 


mums..



Min fina lilla mormor tillsammans med Chanel  .


En tragisk sak som hände igår kväll var att när jag skulle lägga mig och tittade på en film . Jag hade kopplat macen till tvn och hade därför laptopen i sängen. Det var ingen bra idé för jag ligger allt annat än stilla när jag sover.  Såklart så sparkar jag ner laptopen i sömnen så nu är luckan lite skev. Så irreterande,.


Nu ska jag kika lite på talang och ringa upp Sara. I morgon ska jag upp tidigt och jobba men jag jobbar bara 7-12 så jag är ledig resten av helgen sedan.


Ha en underbar helg.


Xo M

  


 


Jag är förjävla snygg..


 


Nellen och Micke


Av Mikaela Billström - 8 april 2011 19:50





 

Jag är helt frälst i denna karl, om man nu kan kalla honom för karl för han är allt annat än manlig. Vilken energi och glädje han sprudlar av,man blir så himla glad bara av att se honom.


Ni har väl inte missat Superstylisten Jonas?


Om ni har gjort det så finns alla avsnitten att se på tv3 play.


Ge det en chans. jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna..





Av Mikaela Billström - 8 april 2011 12:13


Kom precis hem ifrån jobbet. Jobbade kortdag idag eftersom jag ska jobba i morgon också. Sara är här nu så ska hjälpa henne med lite uppgifter inom sjukvård. Eftersom jag fick högsta betyg i det när jag pluggade så jag är ju den ultimata läraren ;)


Det regnar ute, min hår är blött och det har börjat att krulla sig. Det är det fulaste som finns, krulligt hår. Vissa lockar kan vara fina men inte krull för det ser bara ovårdat och fult ut.


Nu ska jag kolla på senaste avsnittet utav Big brother och mysa ner mig i soffan.



 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards