Alla inlägg den 7 april 2011

Av Mikaela Billström - 7 april 2011 21:17


Var in på Bydalen golv idag och tittade på heltäckningsmattor. Jag har ett fint nytt ek golv i sovrummet men det ser så himla mysigt ut med en riktigt lurvig heltäckningsmatta.


Det finns så himla många snygga heltäckningsmattor, inte sådana som Farmor hade förr utan nya och fräscha. 


Dom här bilderna kommer ifrån googel men dom var väldigt lika hur mitt sovrum ser ut.



 



 



Synd bara att mattan kostade 699 kr/kvadraten så med andra ord skulle det kosta över

10 000 kr för mitt sovrum. Just nu måste jag prioritera annorlunda med tanke på att vi ska resa lite nu till våren. Sedan kanske det är onödigt att sätta in mattan då vi snart flyttar till hus..


Men hur det än blir och vart det än blir så ska jag ha en heltäckningsmatta. Tänk er att sätta ner fötterna på morgonen när man vaknar  på något mjukt och gosigt istället för ett kallt trägolv.


Av Mikaela Billström - 7 april 2011 17:03


Jag hatar människor som aldrig tänker. Jag kan bli så himla frustrerad, man behöver inte vara smartast i stan men man kan ju i allafall fösöka tänka. I går när jag var på ica och stod i kassan så var det en medelålders kvinna framför mig. Hon betalar sina varor och går och ska packa ner dom när hon plötsligt säger till kassörskan "Kan du komma och packa ner mina varor och gå ut med dom till min bil?". Kassörskan säger bara att det inte går för hon sitter ju i kassan men att hon gärna får låna ett vagn eller en korg. Du fnyser idioten åt kassörskan och frågar istället en 80 årig gubbe som står bredvid henne om han kan bära ut hennes varor.  Han svara lite osäkert att han kan hjälpa henne med det. 


Jag förstår inte, hur kan be en gammal farbror att bära sina kassar när hon kan göra det själv?Det var liksom två halv fulla kassar så hon hade ju kunnat bära ut dom i en hand om hon hade velat men hon ville helt enkelt att någon annan skulle bära dom åt henne.


Vilken jävla idiot..Jag kan bli så jävla uppretad.




 

Av Mikaela Billström - 7 april 2011 16:50


Hej mina fina!


Micke har haft fri dag idag och efter han kom hem ifrån tandläkaren i morse så åkte vi in på Birsta för att besöka Telenor och lite annat. Det har varit nå strul med täckningen på iphonen som vi hoppades på att dom kunde fixa. Köpte ett nytt skal och en ny HDMI sladd så jag kan ha skärmen på tvn istället för datorn.  När jag kom hem hade jag fått mitt nya Louis vuitton skal på posten, trodde jag inte skulle få det idag men posten måste ha varit sen. Visst är det snyggt?;)




 



I kväll blir det bara slappning i soffan.  Jag och några av tjejerna funderar på att gå ut på Lördag, var så längesedan sist och det skulle ha varit kul att gå ut och släppa loss lite. 


Den som lever får se..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards