Alla inlägg den 15 april 2011

Av Mikaela Billström - 15 april 2011 19:17


Jag kan inte för allt i världens förstår varför så många har börjar pierca sig i underarmen. Det ser ut att göra så jävla ont och det är enligt mig inte ett dugg snyggt. Tycker det ser helt vrickat ut. Många har även börjat att sätta piercingar runt bröstkorgen och nyckelbenen och jag tycker faktsikt att det ser otäckt ut. Fan, tänk när man bara ska krama om någon så kan man ju fastna och slita upp piercingen. Ajaj..


   (Bild från googel)



Herregud, jag kanske är gammal nu men vad är det för fel på ett smycke i naveln?



     

Av Mikaela Billström - 15 april 2011 16:42

Kom precis hem efter en lång promenad. Är lite seg i benen men ska ändå ta på mig skorna och springa bort på affären och handla hem lite gott tills ikväll. Pappa ringde nyss och erbjöd sig att byta däck på min bil, synd bara att jag inte har några sommardäck.

Jag köpte nya sommar och vinterdäck men dom fick mamma med när hon köpte min gamla bil. Måste lämna in bilen på service också så det lär bli en billig historia.. :(

Så typiskt, varför kommer alla tunga räkningar samma månad?Ni som inte har bil kan skratta hela vägen till banken för det är fan dyrt. Ska skaffa mig en gammal fiat Uno eller vad dom heter, :)Ne fy, jag älskar min bil så den är värd all möda.


Ha en fin helg mina raringar ..




      

Mina små odjur ute på äventyr 




    

Challe Balle är andfådd 










Jag och Charls myser i solen..


 

Av Mikaela Billström - 15 april 2011 13:17

Hej på er!


Kom precis hem ifrån jobbet så nu gör jag helg. Är ledig hela helgen så det känns underbart, det ska även bli jätte bra väder .. Funderar lite på att gå på Scream 4 premiären ikväll, jag älskar Scream filmerna så jag har längtat efter denna film..



Nu ska vi ta en promenad så vi syns lite senare..



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards