Alla inlägg den 20 april 2011

Av Mikaela Billström - 20 april 2011 21:34





Hiss eller Diss



 










Sublime Bronze från Loreal ca 129 kr.

Ger en ojämn färg och tar lång tid att torka.


4/10.








  


























Dove´s summer glow ca 79kr

Ger en lätt och jämn färg. Funkar bra om man redan har en bränna som man bara vill bättra på. 

7/10








Clarins self tan ca 299kr.

Har inte testat den själv men har en vän som ger den högstapoäng så jag litar på henne.


8/10



 




ACO Brun utan sol ca 89kr

Svår att applicera och ger en onaturlig färg


3/10




       



Åhlens Brun utan sol.

Den är svår applicerad men den ger en fin och naturlig färg så om du är en hejare på att applicera BUS så kan det funka.


6/10









 



Piz Buin ca 200kr


PIz Buin har många bra BUS produkter men jag har endast provat deras servetter och dom var väldigt bra. Bra hållbarhet och lätt att applicera.


8/10




   

Och vinnaren är...


Spraysuns selftan servetter

Lätt som en plätt att få jämn och ger en fräsch och naturlig färg.

Finns att köpa på spray flaska också men det är sjukt svårt att spray tana sig själv om man inte har någon som hjälper än. Jag kör endast på deras servetter och dom är helt gudomliga.


Servetterna kostar 23 kr styck och du behöver två servetter ungefär för att få färg över hela kroppen. Finns att köpa på Kick´s.


10/10






































































Good luck !!


Jag hoppas ni lyckas bättre sida än tjejen nedan..








   























































































Av Mikaela Billström - 20 april 2011 17:57


Ett tips till er tjejer som har extension 


Köp hår produkter av märket Keune som går att beställa  på keune.se 


Jag använder mig utav deras "extension box" som innehåller både schampo,   balsam och en leave in spray.

  Jag använder knappt extension längre men när jag har ska sätta i håret så brukar jag alltid tvätta det med dessa prudukter innan och håret blir som nytt.






Av Mikaela Billström - 20 april 2011 14:12


Vaknade i morse och hade en fruktansvärd värk i magen. Tvingade mig själv ut med hundarna så dom fick kissa sedan dess har jag legat i soffan. Kollar just nu på en film som heter "Fyra år till" och den är faktiskt riktigt bra. Sara kommer snart hit så jag ska tvinga henne att gå och köpa en sallad till mig. Jag är så himla hungrig så jag skulle kunna äta vad som helst.


I morgon börjar påsken, gud vad tiden går fort.. Middag hos Mickes föräldrar i morgon sedan middag hos mamma och pappa på Fredag..:)


Lite bilder från från påsken 09-10.


 

Mamma jag och syrran..


 

Min fina lilla mormor






Jag och farmor som inte har någon kontakt längre och nog aldrig kommer att ha det heller.












  


Annie och Fredde







Mor och far <3








Once upon a time..



 


Jag Charls och min älskade lilla syster..









 





Mammi



   

Annie och älskade lilla Clio som vi var tvungen att ta bort för 9 månader sedan. Saknar dig Kiafia..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards