Alla inlägg den 22 april 2011

Av Mikaela Billström - 22 april 2011 22:38

  


Jag och Chanel busar ute på gården..







  


Min kära far











  


Mami







Mormor, Pappa, Annie, fredde, Micke, Kenny och Emma..

   



 

Påskmiddag 




    


Annie och Nellen myser ute på altanen






  ,


Broderjord 



  


Bus med bollen



  


Vaktar bollen 





        


:)



  ,


Charls vill också vara med och leka




  ,


..



,  ,


Försöker få in hela bollen i munnen






Fredde kom på en schyst sms


    


Lilla mormor sitter på altanen med ett glas vin och en filt och myser i det fina vårvädret.



Nu ska jag springa ner i tvätten och hänga den. Inte så underhållande Fredags nöje men det måste ju göras. ALLA mina trosor låg i tvättkorgen och jag äger säkert 100 par så det var nog dax för en visit i tvättstugan.



Hoppas att ni har haft en mysig LångFredag raringar.


xo




Mitt nya halsband som jag älskar..     

Av Mikaela Billström - 22 april 2011 16:03

 



Nu ska jag ta en dusch och göra mig i ordning för att åka upp på Tingsta och hämta mormor. Jag har letat en blomaffär som har öppet men det är lika med noll så nu gäller det att improvisera. Jag hoppas att Göran Grundström har tänkt på detta och tagit hem några pall med halv vissna tulpaner..Bättre än så blir det nog inte. Får nog komprisera lite och fixa ett ägg fullt med godis också.. Kanske till och med några trisslotter?!


Fantasin flödar..


I alla fall..


GLAD PÅSK PÅ ER!!

Av Mikaela Billström - 22 april 2011 00:08


 

Nellen och pappa







Jag försöker stoppa hundarna från att rulla sig i häst bajs.. Det gick så där..


       

Maria och Nellen pussas   







 

Hungriga tjejer..








 

Jörgen 






   

Hasse, Jörgen och Maria





Jag fick en påskpresent utav Micke ikväll. Det var ett jätte vackert Efva Attling halsband ifrån hennes nyaste kollektion. 



           




Älskar dig Mikael..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards