Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Råd till BB väska?

Av Mikaela Billström - 28 september 2012 11:57


Hej mina fina!


Igår kom Erika förbi med ett paket till lillan, jätte gulligt av henne. Hon har redan köpt massa annat till henne så jag tycker att hon inte hade behövt det. Jag fick sova till klockan 09:00 idag innan trycket på min urinblåsa blev för stort. Nu har jag ätit gröt och ska strax hoppa in i duschen för att åka och hämta mamma sedan ska vi till graven och plantera ljung på morfars grav. 

 

Jag och Micke ska ut på Birsta sedan när han har slutat att jobba så jag måste gå igenom det sista vi behöver innan ankomsten. Igår kväll så valde vi ut vilka babykläder som skulle med till BB. ALLA tjatar på mig om denna förbaskade bbväskan så nu ska jag få det gjort:).

 

Mammor - Är det någon som har något tips om vad man ska ta med?

HELP ME!

 

 

 



 
 
Ingen bild

Ida

28 september 2012 12:13

Kolla på nätet :)!

Mikaela Billström

28 september 2012 12:13

Jo, absolut!Men jag ville ha era åsikter :)!!

 
malin

malin

28 september 2012 12:39

Jag använde ingenting av de jag tog med mig typ! Bara mayas kläder och mjukisdressen jag åkte hem i:-) stora sköna mjukisar va underbart då jag va väldigt svullen efter att ha blivit sydd ! Emil hade med sig massa energidryck och godis för att han skulle hålla sig pigg, de är ett tips till karln din, något ätbart:-)

http://minbebis.com/blogg/forvantansfull

Mikaela Billström

28 september 2012 16:37

Men grattis malin till din vsckra tjej! Det vart en Maya?:)mamma sa att du hade funderat på Signe? Hur går allt? Mår du bra? Du hade eb jobbig förlossning va?

 
Emma

Emma

29 september 2012 08:25

Jag har ju halva tiden kvar.. Men folk har redan tipsat om lite småsaker som man bör ha med.. Allt till bebisen självklart men sen en egen dudchcreme så man får känna sig lite fräsch efter och slipper lukta sjukhustvål:) och en rulle mjukt toapapper då sjukhusets toapapper kan skava och göra ont. Samt sköna mjukiskläder! Lycka till :)

http://Emmaoliviapersson.blogg.se

Mikaela Billström

30 september 2012 13:12

Gud vad jag känner igen dig Emma?Men kan inte placera dig riktigt:)!Tack för dina tips, jag har skrivet ner dom nu :)!Vilken vecka är du i?Vet ni vilket kön?kram m

 
Ingen bild

Sandra

29 september 2012 12:09

Tjocksockar!!!

Mikaela Billström

30 september 2012 13:13

Haha Tjockisarna åker med :):)!

 
Ingen bild

Stina Solander Härén

30 september 2012 14:05

Haha, jag sköt upp det där med att packa väskan så när väl vattnet gick och värkarna drog igång så fick Anders springa runt som en iller och packa den åt mig, inget att rekommendera ;)

Det bästa jag hade med mig var myskläder och hårband. Kan även tipsa om parfymfri tvål, bebisen gillar inte starka dofter. Vi hade med oss massor av godis och snacks men jag ville inte äta någonting. Just ja en viktig sak var läppcerat, blev sjukt torr om läpparna och Anders fick springa ner på Apoteket och köpa försvarets :)

Mikaela Billström

30 september 2012 14:21

Haaha låter som min stil :)!!Sista sekunden på ALLT :)!

Läppsyl var det någon annan som också tipsade om. Använder du bröstpump?bör man köpa en sådan tror du?Eller?

 
Ingen bild

Stina Solander Härén

30 september 2012 16:56

Nej använder inte bröstpump, jag tycker man kan vänta och se om det finns ett behov men det där känner man ju själv hur man vill göra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards