Direktlänk till inlägg 26 december 2012

Macbook Pro

Av Mikaela Billström - 26 december 2012 19:37


Idag har vi varit på Birsta och shopat lite. Vi har länge tittat efter en ny tv och idag slog vi till. Dom hade väldigt bra erbjudanden så vi passade på att köpa en ny macbook också. Macen vi har stänger av sig i tid och otid, har blivet något fel med batteriet eller nått. Vi hittade en 3D led tv som var vit så det passade in väldigt bra i vårat vardagsrum så vi är supernöjda. Jag köpte lite nytt smink och en jacka också, jackan köpte jag på Stadium och är perfekt att ha nu när jag och Mira är ute på promenad. Det var 50% på nästan alla jackor där så jag fick den för 799kr. Ett fynd med andra ord. Jag har aldrig hittat något på rea men idag hade jag och älsklingen bra flyt. När vi köpte våra nya iphone 5 så fick vi nya skal om vi pantade två gamla mobiler och det gjorde vi idag så jag valde ett rosaglittrigt skal. Super fult men ändå sött.



 

 

 

Igår flyttade jag in Miras säng till mitt sovrum så nu ligger hon i den. Stortjejen ska nu sluta sova hos mamma.. Ursch vilken seperationsångest men det gick jätte bra. I natt vaknade jag av att Chanel hade lagt sig med Mira så dom låg och filosoferade i mörkret. Hann ta en bild på dom, mammas älsklingstjejer. Måste ha lite bättre koll på Chanel på nätterna för hon får hon sova ensam med Mira.

 

 

 

 

 

Nu ska vi fira av julen med en godmiddag sedan ska jag inviga våran nya fina tv.  Imorgon ska jag träffamin gamla vapendragare Emelie som är i stan på besök. Även Sara Sol ska joina :)!Ska bli så kul att träffa er tjejer!





Bilder på mig Sara Emelie och Emma från sommaren -11.



       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards