Alla inlägg under december 2012

Av Mikaela Billström - 20 december 2012 17:00



Jag har fastnar för Grey´s anatomy nu när det går på teven på förmiddagarna. Igår satt jag och storbölade åt avsnittet då dr Torres sjunger The Story. Kolla klippet nedan så kanske ni också fäller en snyftår.

 

 

 

Av Mikaela Billström - 20 december 2012 16:31


Hej mina fina!


Igår var jag Mira och faster Maria på Birsta för att fixa dom sista julklapparna. Mira har ju blivet stpr tjej nu, igår när vi var på BVC så vägdes hon in på 5198g, inte illa alls med tanke på att hon har haft magsjuka. Hon har nu gått upp en storlek i kläder så igår var jag tvungen att köpa nytt, det vart fem bodysar och tre par byxor. Äntligen hittade jag hårbandet som jag länge har sökt efter. Hon ser ut som en liten prinsessa, Estelle kan slänga sig i väggen ;)




 

 


Micke ringde precis och frågade vad vi ville ha för middag idag och jag valde pasta med vitvinssås och fläskfile. Micke är väldigt duktig på att laga mat och det är jag tacksam över, åtminston någon av oss kan göra ordentliga måltider till Mira när hon växer upp, Det är knappt att jag fixar att göra vällingen..





   


Mira myser hos pappa

 

 

Vi åker till Sthlm den 2 Januari och blir borta några dagar. Vi kollade på hotell igår och det blir nog Angleis som vanligt. Det är så fint och fräscht hotell också är det lite lyxigt att bo vid Stureplan. Det blir våran julklapp till varandra i år. Jag tänkte också fixa mina läppar bara jag hittar någon bra klinik. Blir nog en halv spruta denna gång eftersom jag har pyttelite juvederm kvar i läpparna.. Micke får ge min en läpp injektion i julklapp :)!

 

 

Nu ska jag titta lite på teven och invänta älsklingen.

 

Fridens liljor.

 

 

 

 

 

 

 

Jag och Mira i stunden nu

 

   


Av Mikaela Billström - 20 december 2012 16:25



Att saknaden efter ett djur kan blir så stort..Fina lilla Kia, jag saknar dig fortfarande,..





  

Jag för två år sedan. Skulle klippa hennes klor och råkar klippa för långt in så det blir ett blodbad på köksgolvet. Kia besvärades  inte alls, men däremot jag.





Av Mikaela Billström - 18 december 2012 12:47


     



 

Av Mikaela Billström - 18 december 2012 12:40



Jag har för längesedan hört att när man väljer gudmor till sin dotter så väljer man någon som man vill att dottern ska efterlikna.

 

 

Jag är tacksam över att Mira kommer att ha sina fina fastrar med sig under hela sitt liv.. Och för att inte glömma sin farbror Kenny!

 

 

 


 



 
 

Av Mikaela Billström - 17 december 2012 17:23


Hej mina fina!


Har varit magsjuka här hemma så har inte blivet att jag har bloggat. I helgen har vi dessutom varit i Borgafjäll och firat pappa som fyllde 60 år. Vi skulle egentligen inte fira han nu utan istället skulle vi åka iväg utomland i början på året men vi ville ändå göra något för honom så vi bokade en stuga i Borgafjäll och tog upp skotrarna dit, Vi bodde i en jätte fin stuga som vi garanterat kommer att hyra fler gånger.

 


  




Mira och jag var precis på kondis och köpte en tårta till pappa. Tänk er att min älskade pappa och världens bästa och mest omtänksamma moffa är 60 år :)!pappa har alltid ställt upp på mig och mina syskon, min pappa har aldrig varit den som visar känslor och kärlek med ord utan istället visar han det i handling. Jag har alltid varit pappas tjej..

 

 

 

Tack gud för att jag fick just min pappa som pappa. Jag har aldrig kunnat önska mig någon bättre.

 


         









Av Mikaela Billström - 17 december 2012 17:21



 

Av Mikaela Billström - 13 december 2012 16:40


Hej mina fina!


Jag och Mira har haft ett eget litet luciatåg här hemma med tända ljus och nyhetsmorgon. Snart kommer Micke hem och jag ska börja med maten sedan måste jag börja fundera på menyn som vi ska göra till pappas födelsedag. 

 

TTYL

 

 

 

 

 

Min lilla skatt

 

     



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards