Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Mikaela Billström - 2 augusti 2012 21:15


Jag vet att min blogg nästan bara handlar om barntjafs nu för tiden och det kanske inte är så himla roligt för er som inte har barn, eller som väntar på barn. Mitt liv handlar nästan bara om min graviditet just nu och min blogg handlar ju om mig så det blir ju lätt så. Förstår att jag kommer att tappa en hel del läsare pga av det och det är ju synd men ärligt talat så skriver jag om det som faller mig in och passar inte det så är jag ledsen för det men jag kommer inte att ändra på någonting.

 


Jag och Micke har tagit en promenad till affären och köpt hem lite god mat. Vi ska grilla och göra inbakad potatis så det ska bli gott. Vi funderar på att göra nån liten resa imorgon men vi vet ej vart än, Kanske blir kvar på hemmaplan också eftersom jag jobbar  i helgen men någonting roligt ska vi hitta på.


Nu ska jag hjälpa Micke med grillningen. Hoppas att ni får en fin kväll för det ska vi ha.

 

 

 

Pok





     



Av Mikaela Billström - 2 augusti 2012 14:43


  


I går gick jag och köpte mig denna bok: GRAViD. En fylla-i-bok om varje vecka i graviditeten + en liten faktaruta längst ner om vad som händer och sker där inne med bebisen :)

 


Varje vecka kryssar man i vilka symtom man har och hur man mår.

Tjejen i kassan tipsade mig om att både jag och Micke skulle fylla i med olika pennor så vi sedan kunde jämföra..

Lite roligt när jag te.x tycker att min humör har varit på topp medans han tycker att jag har varit svajig.


Boken kostar 149 kr och finns att köpa på te.x Rummet.






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards