Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Mikaela Billström - 4 augusti 2012 19:04




Hej min vän!


Jag slutade ju tidigt idag så efter jobbet åkte jag älsklingen mamma och pappa på Loppis i Härnösand. Jag har alltid hatat loppisar och sånt men nu sedan jag blev gravid så kan jag tycka att det är lite mysigt att gå omkring och titta. Man blir lite mer "huslig", om man nu kn kalla sig huslig för att man går på loppis men ni kanske förstår vad jag menar. Micke har varit iväg en sväng och nu kom han hem med blommor till mig, han är så gullig.. Jag har haft det lite jobbig med sammandragningar och sedan kan jag inte sitta riktigt för det känns som om bebisen ligger i bröstkorgen på mig.





  





Regnet öser ner utanför fönstret och åskan kommer och går.. Det är så himla mysigt men samtidigt är jag lite små rädd för åskan. Jag är väldigt glad över att vi bestämde oss för att hoppa över konsertfesten ikväll för det hade inte varit någon höjdare att stå där i regnet med en massa fyllisar och med magen i vädret :).

 

 



 









Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards