Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Mikaela Billström - 22 augusti 2012 18:40


Hej mina fina!


Jag och älsklingen ska strax åka in till stan för att köpa en DVD box till mig. Måste ha något att titta på nu när jag är hemma för det mesta och tjockar på mig.  Tror vi ska köpa nån snabbmiddag i stan och ta med oss hem sedan så slipper vi göra något. Jag har fått alla mina papper godkända nu av försäkringskassan och det känns skönt så jag kan släppa det nu.Jag är numera sjukskriven tills den 14 Oktober (Beräknat datum) så jag får ingen havandeskapspenning. Det spelar ju ingen roll för mig då jag får lika mycket pengar då jag är sjukskriven. Behöver då inte heller ta ut mammadagar 10 dagar innan förlossningen för jag är ju sjukskriven tills det är dax för lillan att titta ut och det är ju bra, då sparar jag ju 10 mamma dagar .


Just ja, Vi blev knäppt av fartkamran i Kvissleby i Söndags så nu väntar jag på en bot.. Har kollat lite på nätet och ca 3000 kr kommer nog kalaset att kosta. Drygt, dygare, drygast..Men vad göra åt det?:)


Mammas opeation gick bra föresten men hon är fortfarande kvar på sjukhuset..Hoppas att hon får komma hem innan helgen ialf..

 

Nu ska jag bege mig mot Sundsvalls city.

 

 

 

Ha en mysig kväll nu..




 

Av Mikaela Billström - 22 augusti 2012 18:33




Fick en kommentar idag som var lite lustig.. Det var någon Thomas som sa att jag inte skulle förstöra min fina kropp med en baby. Ja, jag kan ju börja med att säga att det är liiite Too late för det nu , och för det andra så skulle jag gärna vilja att du förklarar dig lite. Hur tänker du? Ska kvinnor sluta att bli gravida för att få behålla våra forna kroppar?Synd att inte din mamma tänkte i dom termerna..



Douchebag..

 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards