Alla inlägg den 15 augusti 2012

Paj

Av Mikaela Billström - 15 augusti 2012 21:45



Jag och älsklingen har precis bakat en blåbärspaj som vi nu ska äta.



Jag har blivet förbaskat huslig på sista tiden ;)..Jag måste

bara få säga det.

 

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 15 augusti 2012 17:29


Gud vad jag är tragiskt.. Jag har suttit inne hela denna fina dag och inte gjort mycket alls men jag har liksom ingen kraft. Just nu ligger jag med laptopen i knät och surfar runt och på tvn går Bumbibjörnarna. Som barn älskade jag bumbibjörnarna så det är faktiskt roligt att kolla på det nu.



 



I kväll är det ju landskamp och jag hade såå gärna varit på Råsunda och sett den, sista matchen som spelas där dessutom. Jag och Micke var där för nått år sedan och kollade på en landskamp och det var ett helt otroligt tryck där. Vi hade funderingar på att åka och se denna match men det rann liksom ut i sanden. Såg nu på Aftonbladet att Zlatan inte ska spela ikväll, lite tråkigt. Matcherna blir ju så mycket mer intressanta när Z spelar.



Försökte kontakta min läkare på Vc nu men hon hade smester till den 20 Agusti så imorgon får jag försöka få tag på någon annan läkare så jag får en förlängd sjukskrivning i väntan ¨på svar från försäkringskassan..Har hört mycket skit om Njurunda VC och jag har själv haft dåliga erfarenheter av dom men nu tycker jag faktiskt att dom har ryckt upp sig. Jag har fått jätte bra hjälp och blivet bra bemöt av både min barnmorska och min läkare. Min barnmorska verkar genuint intresserad av min graviditet och hon har alltid svar på mina frågor och är dessutom lätt att få tag på. Både jag och Micke är jätte nöjd med henne och det känns bra eftersom det är viktigt med förtroende.


Nu ska jag göra mig i ordning och åka och handla lite middag..






   



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards