Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Mikaela Billström - 12 augusti 2012 01:09



Hej mina fina!


Förlåt för dålig uppdatering men jag har varit så himla trött och slut. Ska bättra mig, jag lovar.. I dag har vi köpt barnvagnen iallafall, vi har fått den i present av mamma och pappa och Mickes föräldrar vilket är jätte snällt. Det hade dom inte alls behövt :). Köpte även lite babysaker på Barnens hus idag, bla en Hello Kitty mobil i trä som jag ska hänga över hennes säng. Imorgon ska vi åka en sväng på Freesks sedan ska vi köra igång och göra klart hennes rum. Jag går in i vecka 32 på Tisdag så det börjar närma sig nu, och eftersom vi ska göra kejsarsnitt så blir det ju 1-2 veckor tidigare än en "vanlig" förlossning.


Jag har inte fått min havandeskapspenning godkänd än..Den skulle isåfall börja gälla veckan som kommer så jag hoppas att jag får besked i början på veckan för det börjar bli tungt att jobba nu.


Nu ska jag och gubben titta på Catch me if you can och äta godis..Så himla skönt att få en lång och skön sovmorgon imorgon då ingen av oss ska jobba.


Ha en fin fortsättning på helgen nu så hörs vi imorgon.


POK





                                                 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards