Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Album.

Av Mikaela Billström - 22 februari 2013 16:22

Hej mina vänner!


Idag blev det ingen träning, jag tog istället en pw på ca 6 km med vagnen. Jag gick på hobbyaffären i Kvissle för att köpa grejer till Miras album som jag ska börja med. Jag har väntat på bilderna jag har framkallat i en vecka nu och jag trodde att idag måste dom ialf komma men besvikelsen blev stor så jag öppnade brevlådan. Jag vill ju sätta igång med detta nu ju.. Speciellt när jag har köpt jätte fina scarpgrejer.


Micke har fortfarande ont, tycker det är konstigt att han inte fick pencillin utskrivet men men.. Mira ligger och sover i vagnen ute i hallen och jag ligger och kollar på unga mödrar och myser med Charls. Det är tragiskt att se, så unga tjejer som inte alls är beredd på att bli mammor. En del klarar av det och en del inte. Jag kan bara prata för mig själv med jag skulle aldrig klara av att ta hand om en bebis när jag var 16-17 år. Det mognande hade inte jag..på långa vägar.

 

Ikväll ska vi bara vara hemma och göra en god middag och mysa.

 

Trevlig helg nu mina fina




       


Mira igår kväll. Pyjamasen fick hon av farmor Anette, som så många andra. Vi är riktigt bortskämda med att få kläder och det är vi tacksam för. Hon växer så det knakar nu. Mammas älskade tjej.  

 
 
Ingen bild

Terese A (kollegan) ;)

26 februari 2013 09:37

Herreguud hon är så söt så jag smälter totalt :)
Hoppas ni mår bra !!

Mikaela Billström

26 februari 2013 21:14

Hej fina T!varin på jobbet och frågade efter dig, sa till Ingalill attdetvar hjärndött att inte förlänga ditt vik.hörde ompolisskolan och jag tror att det skulle passa dig som handen i handsken.:) mkt roligare också än att jobba inom vården . Lycka till & sköt om dig kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards