Alla inlägg under maj 2013

Av Mikaela Billström - 7 maj 2013 20:14


Godkväll!


I dag var jag och Mira på Ramirents invigning i Nacksta. Dom bjöd på wook där så vi tänkte luncha tillsammans med Micke. Mira hade på sig sin nya vita kofta och vita byxor, jag hade Mira i famnen och skulle precis ta upp nappen ur handväskan då jag känner att det blir varmt på låret - SÅKLART har fröken långfinger dragit ner hela tallriken med wook så vi hade mat överallt. Efter många om och med så hade vi tvättat av oss och Micke hade hämtat en ny tallrik. Vi satt oss ner för att göra ett nytt försök och vad tror du händer? Mira gör en favorit i repris såklart. Vi hoppade över wooken efter det..   

 

Dom hade en frågeslinga där och denna fråga var med.. lite roligt   

 

 

 

 


Efter det åkte vi och hämtade upp Majsan och Lykke och åkte och fikade på stan. Majsan åker hem till Sthlm imorgon men vi ses snart igen. När Micke kom hem efter jobbet så gick vi en långpromis i det härliga vädret, vi såg jätte fina blommor som gav mig en enorm sommarkänsla. Fan, det är verkligen vår nu och det är helt underbart.




     





   

Av Mikaela Billström - 6 maj 2013 16:57


                       
         

Av Mikaela Billström - 6 maj 2013 12:55






               

Av Mikaela Billström - 6 maj 2013 12:51

      

 

Igår var vi ute och fixa i trädgården. .

Jag älskar våren, allt känns så mycket lättare.




            

Av Mikaela Billström - 5 maj 2013 18:22


  


Hittade denna fina sommarhatt inne på NK.


JAG ÄLSKAR BURBERRY´S BARNKLÄDER..




Av Mikaela Billström - 2 maj 2013 20:55


Godkväll mina fina!


Vi har precis badat med oljor och bubbel, vi var på Lush förut och storshoppade. Måste ju passa på nu eftersom vi inte har badkar hemma än.Vi åt en god middag på Drottninghof förut sedan shoppade vi lite, Micke köpte blandannat en jätte snygg Armanijacka på Gate one och jag köpt lite kläder, smink, hårprodukter mm. Imorgon ska vi gå lite på Östermalm och kolla i lite Vintage butiker,  kanske hittar vi någon schysst väska om vi har tur. Vi har ju ett smultronställe som vi brukar gå till, där har jag köpt min speedy bag och min nya Burberry.


Jag saknar min ängel nu när det börjar gå mot kvällen men det går bra, det är skönt att kunna koppla av lite och äta en bit mat utan att vakta på en bebis. Godnatt min skatt, mamma älskar dig   !!




     



Nu ska jag få massage sedan blir det ansiktsmask, frukt och mys i sängen.


Imorgon blir det en heldag på stan, godmat och Springsteen.


POK

      


     





Av Mikaela Billström - 1 maj 2013 22:04


Strunta i att köpa den där chockladkakan när du går till affären, använd en gammal topp istället för att köpa en ny, gör dina egna naglar, ta en promenad istället för att ta bussen. Det finns mycket du kan göra för att spara in 100kr på en månad. Tänk efter, vad har denna hundralapp för värde för dig? För någon annan kan det vara skillnaden mellan liv och död.


Snälla, om ni har möjlighet bli världsförälder. För 1 kr per dag kan ni ge ett barn mat, du kan hjälpa ett barn från missären till en tryggare framtid.




Läs mer här

 UNICEF




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards