Alla inlägg den 3 april 2009

Av Mikaela Billström - 3 april 2009 19:32


Jag som monstret idag, på självaste ica nivrena. För ca en timme saden stog han framför mig vid kassan. Min mage började krampa sig och det kändes overkligt. Jag hade hoppats på att aldrig mer behöva se dig/er.


Är det jag som är naiv?jag trodde verkligen inte att man stannar kvar i lilla Njurunda efter att man har gjort en sån sak. Det hade han väl kunnat besparat oss, att ialf inte vissa dig här igen.

Men inte ens det kunde han ge..


jag kan tycka illa om människor, men efter det som hände har jag lärt mig vad ordet HATA verkligen betyder. Sure,hur många gånger har man inte sagt-Guud, vad jag hatar dig.Men jag har aldrig menat hata-hata.


Men jag hatar vekligen dig. Om du låg på golvet och höll på att förblöda skulle jag aldrig hjälpa dig , neverever!Du är inte värd att ha ett liv.enligt mig.


Nu ska jag glöma detta och tänka på något annat.


återigen, trevlig helg  :)





Vissa saker kommer man komma ihåg så länge man lever. .


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards