Alla inlägg den 9 april 2009

Av Mikaela Billström - 9 april 2009 17:51

Överallt. I sofies mode, klick, cosmopolitan, jag typ överallt.

Värsta sortens pappa-hysterin.


Min pappa hade ochså varit värd en krönika,Lätt! Han skulle tillomed få en hel bok där det skulle stå hur underbar han faktiskt är. Dom flesta gillar väl sin egna pappa?

Men det börjar bli lite lätt pinsamt men hela "Rädda-världens-bästa-pappa grejer". Eh, nog om det.


Idag åkte jag in till stan för att fika med Emelie, vi hade så mycket att prata om och tiden gick så klart för fort.Det var så skönt att träffa henne igen, jag har saknat henne väldigt mycket. Efter fikat när Emelie skulle träna gick jag och möte upp micke. Vi gick en sväng på stan och shopade lite sedan åkte vi hem. Ikväll tänkte jag gå på bio, om jag orkar.


Idag när jag var på bokia såg jag att dom hade släppt Sabinas bok "livet kan inte vänta" den handlar om hur det är att leva med en dödlig sjukdom.

Ska läsa den så fort jag får tid.


Idag har jag tänkt mycket på min kusin som är väldigt sjuk:(

Jag hoppas att allt blir bra igen, det finns liksom inget annat alternativ,.


Nu ska jag och charles mysa lite.


Glad påsk.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards