Alla inlägg den 14 april 2009

Av Mikaela Billström - 14 april 2009 19:55


När jag besökte farmor på vårdhotellet idag tog jag med mig ett fotoalbum och ett inramat fotografi på Charles. Hon blev jätte glad och det känns skönt att hon mår bra och att hon är på bra humör nu dagen innan operationen.


Imorgon kommer jag bara att gå hemma och vänta på telefonsamtalet ifrån sjukhuset. Skörterskorna har lovat att ringa så fort dom vet något.


Efter besöket hos farmor åkte jag ner på Resia och betalade in resan, känns skönt att ha det klart.Finally


Igår såg jag på "hjälp, jag är med i en  japansk tv-show"Eller vad det heter, Iallafall så såg jag att Gynning hade ett bar super snygga bruna mocka stövlar på sig med en massa fransar. Dom var så snygga så jag satt igång och sökte efter dom på internet och tro mig eller ej- JAG HITTADE DOM.Jag vart överlycklig, det kändes som om dom redan var mina tills jag sneglade på prislappen. 10 000Kr.Shiat mama, lite väl dyrt kanske.

Fast dom är lätt värd det.


Den som lever få se..

 


Nu ska jag ringa farmor.


Kisskiss

xox

Av Mikaela Billström - 14 april 2009 11:59


Här sitter jag , nyduschad och med en ansiktsmaskt från Excuviance på mig.

Har nyss varit hos farmor och hjälp henne med några ärenden innan hon ska läggas in för operation.Jag är nog mer nervös än vad hon är just nu, min lilla farmor:( ..


Ska åka in till stan nu, ska besöka min apu plats, trygghansa och en sväng på stan och hämta ut våra turkiet biljetter.


Buytheway, jag har blivet tillfrågad om att börja spela fotboll igen:)

Och gissa vad jag svarade?Fattar ni hur mycket jag har saknat det?:)


YES!


pussochkram ses på stan.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards