Alla inlägg den 22 april 2009

Av Mikaela Billström - 22 april 2009 20:49

Lovar du att vara ärlig?  Jag skäms inte för något!


Du heter: Fanny Michaela kristina Billström


Smeknamn: Mickan


Låt som när du är ledsen sörjer till?:Jag vet inte riktigt, Angels med Robbie Williams kanske?


Beroende av: Candy;)


Vad behöver du mest just nu:Massage


Vad tror folk om dig:Förhoppningsvist så tycker dom att jag är en snäll och härlig tjej, jag försöker iallafall vara det.


Stämmer det?:Jah, det tycker jag. Mina föräldrar säger alltid att jag är dumsnäll, vilket jag kan hålla med om ibland.


Vad får du oftast komplimanger för?:Hmm, Benen och håret


Vad säger du för att imponera på någon?:Haha, jag vet inte.


Hur imponerar man på dig?:Genom att vara sig själv, Det mest avtändande jag vet är killar som skryter, det är äckligt.


Brukar du skratta för dig själv?:Japp, när jag kolla på Segemyhr


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?"Jag är snart hemma älskling"


Var bor du?:I en bostadsrätt med tre rum i Kvissleby


Trivs du där: Japp,jag trivs bland alla 80åringar, det är lugnt och skönt 


Äger du några converse:HELL NO. Skulle aldrig göra det heller.


Sprit, cider, vin eller öl:eh,Cider då


Vad har du för mobil:sony eriksson, en rosa..vet inte riktigt vad den heter:)


Nästa mål i ditt liv: Hus och examen.


Hur svarar du i mobilen: "Hej, det e mickaan”


Vem ringde du senast?:daddy


Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om prostata förstorningar.


Antal timmar sömn inatt: Fem kanske


Sov du ensam:Neej, Micke ligger alltid tätt bredvid.


Brukar du komma i tid:För det mesta, men jag är en tidsoptimist till tusen.


När mår du bra: När jag får gulliga sms och när jag känner att jag har gjort något bra för någon.


När blev du fotad senast:Nyss, Micke knäppte på mig och Charles i soffan.


Hur känner du dig nu: Ont i fötterna men annars är allt bra.


Vanligaste färg på dina kläder:Svårt att säga, men svart är väl vanligast.


Vad tycker du om fötter: Jag älskar fötter och ska utbilda mig till fotterapuet.


Vad saknar du:Egentligen ingenting, men en Mops kompis till Charles våra underbart.


Favorit dryck på morgonen: brämhults juice


När brukar du oftast gå och lägga dig:2400


Är du blyg?Nej, inte alls


Sysslar du med någon idrott:Spelar fotboll och simmar


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:Nej, kärlek växer fram.


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:Ha sex och pinka.


Är du nöjd med ditt liv: Absolut, men man ska aldrig nöja sig


Vad är det värsta du vet?:Folk som tror dom kan hoppa över duschen och istället ta på sig deo och spruta sig full i parfym, det funkar aldrig. Svett blandat med parfym är den äckligaste lukten som finns.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vill inte veta


Vad längtar du till?:Turkland


Har du bra vänner och äkta vänskap? Några få


Vad är det finaste du fått?Jag vet inte riktigt, men kanske min födelsedagspresent föra året då jag fick en romantisk resa till Sharm el shaik av Micke.


Om fem månader?:Är jag färdig Uska och jobbar på sjukhuset eller så sitter jag i skolbänken igen och pluggar till sjuksköterska eller fotterapeut.


Om ett år?Då bor vi i vårat nybyggda hus i Njurunda;)


Du samlar på: Efva Attling smycken,helt klart.


Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma och Micke


Har du strumpor på dig nu:Jag har aldrig strumpor på mig hemma.


Är det okej att gråta:Absolut, det är skönt.


När grät du senast:Kommer inte ihåg, men det var nog inte så längesen.


Bär du glasögon eller linser:Nix


Har du piercing:Haft i bröstvårtan men tog bort den då jag fick cystan, nu har jag bara i öronen.


Vill du gifta dig:Jag ör juh redan det..


Vill du ha barn:absolut, två stycken.


Är du bra på att laga mat: Jag är bra på tjockpannkaka.


Är du flygrädd?:Ja, alltid:(


Hur vig är du: Tillräckligt ;)


Vilken är din favoritglass:magnum


Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på det


Bor dina föräldrar tillsammans:Japp, dom kommer nog alltid att göra det.


Vilken ögonfärg har du:blå


Röker du:Neverever.


Hur ofta tränar/motionerar du: två-tre gånger i veckan.


Vad är det viktigaste i livet?:Min familj och att dom mår bra.

Av Mikaela Billström - 22 april 2009 19:28


Haha läste denna på Carolines blogg



Det var en Pro-buss som åkte förbi gravkullarna i granlo.



Guiden till gamlingarna: här är vikingarna begravda.




En kärring längst bak i bussen gastade lite upprört: Är Christer Sjögren död?








Så jävla bra:)

Av Mikaela Billström - 22 april 2009 19:24

Hej!


Det går jätte bra på Urologen, jag är just nu helt slut i fötterna efter allt springande.:)Tror inte jag har stått still  mer än fem minuter idag.


Just nu har jag en tjockpannkaka i ungnen så jag hinner inte skriva något mer, men jag återkommer;)



Hoppas ni mår bra  /M






Här får ni en bild som Sandra Uppling har fotograferat, ganska tuff vah?:)


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards