Alla inlägg den 6 april 2009

Av Mikaela Billström - 6 april 2009 20:41

 Ja, jag vet. Det är dö trist med såna här frågor. Men jag gör det enbart för att Tessan skickade dom till mig.. Så, lets go.


Vad heter ni?

Michaela och Mikael


Hur träffades ni?

På en fest


Hur länge har ni varit tillsammans?

två år


Bor ni ihop?

Yees,?!


Har ni barn?

Inte än


Har båda körkort?

Absolut, går det att leva utan det?


Kommer du ihåg er första kyss?

Nej, tyvärr:(


Vem sa "jag älskar dig" först?
Mikael


Vem är äldst?
Micke. Han är 3,1/5 äldre än mig.


Vilka stjärntecken är ni?

Jag är kräfta och han är ..ehh skytt?!jag vet ärligt talat inte.


Vem är längst?

Tror vi är lika långa, 1,75cm


Vem sjunger bäst?

me, ofcourse;)


Håller ni varandra i handen på stan?

Absolut


Vad har ni gemensamt?

Allt möjligt. 


Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?

Vi var bekanta.


Blev du kär vid första ögonkastet?

Neej, Jag hade inte alls tänkt att det skulle bli som det blev:)Men med tiden när jag lärde känna honom så blev jag förälskad. Även fast jag tycker att han är fin att se på så är det hans hjärta jag föll för.


Har ni nån speciell låt!

Oj, vad pinsamt;)Kan ta "av längtan till dig"Som Lena sjöng på vårat bröllop


Har ni stora framtidsplaner?

Jah, det har vi. Vi har hunnit med mycket på dessa två år men vi ska inom en snar framtid köpa ett hus och med tiden kanske skaffa barn.

Vi ska fortsätta att resa mycket och

när jag är klar med min utbildning ska vi söka jobb i Norge.


Har ni gråtit i varandras armar?

Ja


Har ni varit utomlands tillsammans?

Självklart!


Vilket är ert bästa minne?

Vigseln och alla hjärtans dag 2009.


Vem lagar bäst mat?

Micke


Vad gör ni en vanlig vardagskväll?

Vi hyr en film, myser och äter godis.


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Ja självklart


Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?

2km


Blir du lätt svartsjuk?

Sometimes.


Brukar ni bråka?
 

väldigt sällan.


(Jag utmanar dessa brudar, nu får ni svara på dom här frågorna :Annie, Maijsan, Carojin ,Tina)




När Micke kom hem från jobbet idag fick jag en väska fylld på en massa produkter typ:ansikskrämer-rengöringslotion,värmeskydd,duschtvålar, bodylotion, brun-utan-sol,läppglans, shampoo, borste, hårnålar, hårband, pads, mm. Kommer inte ihåg allt men en jäkla massa grejer var det :)


Så ikväll ska jag bara prova mina nya krämer och be om lite masage:)




SleepTight. M




Av Mikaela Billström - 6 april 2009 17:32


Idag är det precis två år sedan vi satt på oss våra Efva attling ringar. Helt sjuk, vart tar tiden vägen ?


Har varit på stan med Annamaria hela dagen för att leta present, till slut efter ca 4 timmars letande hittade jag något som jag tror att han kommer att uppskatta, i hope.


Nu ska jag börja med maten.Imorgon blir det hård pluggning inför provet.

Och så klart en sväng till Sari på födelsedagskalas.



Vi höres.


Xoxo.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards