Alla inlägg den 29 april 2009

Av Mikaela Billström - 29 april 2009 21:49


Yes, i know... Jag har varit sämst på att skriva den sista tiden men det har varit ganska mycket. Det går jätte bra på Urologen och jag trivs faktiskt rätt bra, jag som har våndas så inför det. Nästa vecka ska jag vara på kirurgen och gå som elev där, om jag har otur så kommer jag att träffa lärkaren som jag hade innan jag skuller opereras och han tyckte jag inge vidare om. Han hade en sån nonchalans i sitt sätt att prata, ungefär som att det gällde vilken maträtt man skulle äta till middag och inte alls om att det handlade om mitt liv..Ingen höjdare alls.


Nu har vi precis haft besök av Mickes föräldrar, dom hade även med sig en present till oss som bestog utav 5000:- växlade till turkiska lira:)

TAckTack!


Just nu sitter Micke och kollar på olika arrangemang inför helgen,Kryssning till finland eller ska vi åka iväg till någon annan stad och hotellmysa?Det är den stora frågan.




Hur som helst så ska jag spraytana mig nu och göra en medelhavs ansiktsmask och lägga mig i sängen och kolla på segemyhr.



Hoppas att ni får en trevlig valborgsmässoafton.



































Förut idag kikar jag på ett av mina favoritprogram - Project runway. Åh jag älskar Heidi Klum, hon är så vacker och låter sig inte piskas av något omänskligt kroppsideal.






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards