Alla inlägg den 17 april 2009

Av Mikaela Billström - 17 april 2009 23:33

13 timmar kvar nu..


Skräckis och godis har det blivet för att fördriva tiden..


Jag har även kommit på att man äter mycket, mycket mer när man har tråkigt.


Nu fick ni lära er något nytt,så här på kvällskvisten...



Nu ska jag hoppa ner i min Hellokitty pyjamas.


Sleeptight

Av Mikaela Billström - 17 april 2009 14:26

Annie, Vilka piller du än äter så kommer du inte få större bröst.

Om du vill ha större pattar så är det nog under kniven du får lägga dig, den bittra sanningen..


Buytheway, Här sitter jag på jobbet och försöker fördriva tid, det är svårt. Finns inte så mycket att göra här. Jag hat kollat min facebook 10 gånger, jag har läst alla bloggar jag kan komma på, jag har frågat dom boende om dom är hungriga ett flertal gånger, tittat igenom alla kanaler på tv:n, för att upptäcka att det enbart bara sänds Crap och slutligen har jag ätit några äckliga godisar från ett äckligt påskägg..

Fast det är skönt, skönt att slippa göra nått:)


Följer just nu Lotta Greys blogg "Vimmelmamman"där hon just har fått beskedet att hon har fått nya metastaser. det är så otroligt sorgligt att följa hennes inlägg, samtidigt som jag inte kan hålla mig ifrån hennes sida.

Hon är så jävla inspererande och unik.


Idag är Micke ledig och han ska komma hit med min väska snart, just nu är han i njurunda och byter däck på 9,3.



Innan jag avslutar detta inlägg,

varför, och då menar jag VARFÖR är tjejer intresserad av dom så kallade "badboys"killarna?vart i dom finns det attraktiva?Är det deras taskiga attityd mot tjejer eller är det deras patetiska kriminella liv?

Vet någon?

Sure, jag var ochså en "badboy"fans när jag var yngre, men då pratar vi om 15-16 år.Vuxna kvinnor, halloo?Vad tänker ni med?


Varför funkar det så här? Varför vill så många tjejer vara ihop med de här ointelligenta varelserna som benämns som Badboy? Är det djuriskt? Kanske det. Men fan. Så jävla sorligt..


Nu fick ni något att klura på.


Trevlig helg / M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards