Alla inlägg den 4 april 2009

Av Mikaela Billström - 4 april 2009 23:45

Hejsvejs!


Idag när jag och micke gick på stan så hörde jag hur någon ropade:

-Mimmi, Mickan, MIKAELAAAA!


Jag tänkte att det kan inte vara nån som ropar på mig, men jag vände mig om och där stog Emelie. Emelie som har varit min bästa kompis sedan dagis, vi gled isär lite på gymnasiet när vi började olika program. Hon flyttade till göteborg så vi har inte träffas på ett bra tag .

Shhiat, vad kul det var att träffa henne.Och vet ni vad, hon var precis som förr. Jag har haft lite noja på att träffa gammla kompisar som ha förändrats så man inte känner igen dom längre, så det var skönt att se att hon var densamma.

Hon ville att jag skulle följa med henne och Emma på Oskars, men jag hade faktiskt lovat bort mig:(Ska ringa henne imorgon och bestämma en dejt på stan eller här hemma.


Ikväll var jag Micke Fredde Annie mamma och pappa ute och åt. Vi skulle gå på bio och se den nya fast and the furious filmen, men det fanns inga biljetter kvar så vi åkte hem istället.




Imorgon måste jag verkligen plugga.



XoXo M




Här får ni några blandade bilder från ikväll, sthlm, fest med jobbet och några gammla pic.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards