Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Mikaela Billström - 9 juni 2009 15:53


Heelloo babes!


Imorse ringde Henke klockan sju och ville ha skjuss till tågstationen, så det var bara att kliva upp. Sen åkte vi hem och gick en långpromenad med hundarna sedan in till stan igen.Nu har jag precis kommit hem från solariumet i bommen. Nu är jag jävligt trött, ska lägga mig framför tv:n en stund innan jag måste börja med middagen.


Fick VG i psykologin också, vilket jag är nöjd med. När jag kom hem från Turkiet så hade jag fyra dagar på mig att lämna in alla uppgifter som saknades, vilket typ var alla. Så jag är jävligt nöjd med att jag fixade det.




Nu blir det mys i soffan.


Tjingeliiing.

Av Mikaela Billström - 9 juni 2009 00:35

Tjingeling!


Idag har jag och Stefan varit på stan och kollat efter en student present, och gissa vad- Vi Hittade en. Så skönt att ha det avklarat.

Köpte även en supersnygg klänning till mig själv. Klänningen kommer ifrån veromoda, inte min favoaffär precis men klänningen var jävligt snygg.

Var även in på Ohlssons tyger och köpte tyger till Charlies student tröja.

det ska stå "GRATTIS ANNIIE HP1A" på tröjan, och den kommer att bli jättehot. Fast det gick inte så bra att ha Charlies som modell, han lägger sig hela tiden så det är omöjligt att ta mått.






Imorgon ska jag in på stan igen och och handla det sista.



Nu måste jag sova.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards