Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Mikaela Billström - 17 juni 2009 22:36


Ikväll fick jag ett nytt Efva attling halsband av Älsklingen. Det är så himla vackert:)Micke fick också en present av mig som bestog utav en klocka från Jacques lemans med svart urtavla, den var också väldigt snygg.


Så nu springer vi omkring här hemma och är super snygga i våra nya smycken:)


Fick dessutom 10 rosor i olika färger.



Snart är det midsommar och vi har ingen aning om vad som händer då, vad ska ni göra?Och vad händer egentligen?:)


Nu ska vi myspysa och kolla på film.



Sleepwell sweetface.




Av Mikaela Billström - 17 juni 2009 13:57

  

Vad skenet kan bedra. Och hur mycket det finns som skulle kunna fräta sönder den perfekta ytan..


Idag är det en lugn dag.Imorse åkte jag till Bommen och solade, vilket var otroligt skönt med alldeles för varmt. Lite senare ska jag åka hem till Mamma och överlämna bilen sedan ska jag in till stan en sväng och köpa en present till Micke.Vad vet jag inte än, men det måste bli något jävligt bra.


Huset igår var fint, eller rättare sagt gården var jätte fin. Huset är nog bara att riva och bygga ett nytt. Vi får fundera men det lutar nog åt att vi kollar vidare.



Nu ska jag göra mig i ordning.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards