Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Mikaela Billström - 18 juni 2009 23:49


Nu har jag och Charlies gjort oss fina för imorgon.



Av Mikaela Billström - 18 juni 2009 21:11


.Var och varannat inlägg som denna tjej skriver handlar om hatet till barn i hennes blogg. Så hon får skylla sig själv att jag gör den här kopplingen. Hon är sååååå emot unga mammor utan jobb som hon kallar det. Hon vet att om hon gjorde verklighet av sin dröm så skulle hon sitta där precis som de tjejer hon klankar ner på.

Det har ju blivit lite status att vara ung mamma just nu. Förr var det ju nästan skambelagt och hela byn talade om den lössläppta horan med bastardungen. Men idag kan man få positiv uppmärksamhet genom en blogg tex. Många hyllar unga tjejer eller unga föräldrar som klarar sig själva och uppenberligen klarar av föräldraskapet lika bra som någon som har utbildning, jobb och är över 30år.

Så det är väl bara att köra på Kissie!



Imorgon är det midsommar och jag har inte köpt någon klänning, vilket känns ganska dåligt. Ibland vet jag faktiskt inte om folk skämtar. Elin Kling påstår att hon vill se ut som på bilden nedan i sommar. På 90-talet hade min farmor en vadlång klänning i exakt det mönstret. Samma färger och allting. Hon matchade den aldrig med nitskor med kedjor. Det kanske är det som är grejen. Med såna dojor hade farmor kanske varit topnotch och väckt uppseende i Njurunda bommen. 




Nu ska jag kolla på första säsongen utav Top model som jag just tankade hem från pirate.


Glad midsommar på er

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards