Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Mikaela Billström - 28 juni 2009 18:50

 Idag när jag och micke var påväg till djurgården för att ta färjan över till grönan så höll jag bokstavligt talat på att svettas ihjälp.Stackars Micke hade sina kostymskor och ett par jeans på sig vilket gjorde det outhärdligt för honom. Så vi svängde in på stadium och köpte ett par bad tofflor.


På Grönan vann Micke en jätte fin groda till mignsom det står i love U på :)

Jag var så klart för chicken för att åka något, men vi hade en kanon bra ändå.


Imorgon ska vi fira min födelsedag. Micke har bestämt något som vi ska göra men han vill inte berätta någonting för mig. Vi ska iallafall på skansen, det vet jag. Men det är faktiskt ganska skönt att bara flyta med,det är det..


Vårat hotell rum är jätte vackert och vi har en grymt fin utsikt över sergels torg.Ikväll ska vi gå ut och käka lite, vi funderar även på att gå på bio. Sprang in på Åhlens och köpte en skjorta som jag tänkte ha på mig.


Uppdaterar med lite bilder ikväll.


Hoppas ni mår fint.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards