Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Mikaela Billström - 20 juni 2009 23:37



Magda heter egentligen denise, inte Desirre som jag tidigare skrev och hon är bara tio år, inte tolv.


Nu har hon fått upprättelse.


Jag och Magda har precis duschat och klippt klorna, så nu luktar hon smultron. Förut ikväll var jag Micke Magda och Charlies ute och gick till Dyket för att möta upp mamma och hennes hundar. Mamma tyckte Magda var skitsöt, och det är hon verkligen. Helt bedårande söt.



Det kommer att bli hårt att lämna tillbaka henne imorgon :(



Imorgon ska vi kanske umgås med Ken och Jessica, vad vi ska göra vet vi inte än men jag hoppas på bra väder så man kan vara ute.


Nu ska jag mysa ner mig i soffan.


Tjiing.

Av Mikaela Billström - 20 juni 2009 20:10

Föresten så firar vi ju våran första bröllopsdag, idaag.



Caroline hade skrivet så fint på sin blogg, tack så mycket gumman:)



Egentligen firade vi våran bröllopsdag i onsdags, men det blir nog en hel del mys ikväll också.

Av Mikaela Billström - 20 juni 2009 19:57


Tjiing!


Idag åkte jag och Micke ut till Västanå för att titta på några hus som var till salu, när vi åkte hem så såg vi att Kenny och jessica var hos Jessicas mamma så vi stanade där  och lät Chalies få hälsa på Jessicas mammas chihuahuaer.

Det hela slutade iallafall med att vi fick ta hem Magda, en tolvårig chihuahua tant. Egentligen heter Magda Dessire men vi tyckte Magda var ett bättre namn på henne. Charlies är till sig i brallan utav magda, han tycker nog att ålder inte har någon betydelse och att Magda är en äkta milf.Och han har nog rätt.


Nu ska jag och min nya kompis gå ut och gå.


Hörs lite senare.

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards