Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Mikaela Billström - 12 juni 2009 23:05

jag läste på nätet för ett tag sedan en intejuv med en kille där han förklarade , mycket seriöst och allvarligt, att han höll på med något som heter “finacial slavery”. Det går ut på att killen får utlopp för sin undergivna sida genom att tjäna en kvinna ekonomiskt. Typ som en sorts pengaslav.

BINGO!… Tänkte jag förstås först. Fram med piskan och Cristalen!


Men jag kan faktiskt lugna er med att jag kom på bättre tankar.


.





Har även blivet depply sad igår när jag hittade ett par skor på bianco, dom var så jävla snygga..Men tyvärr var dom med klack..

På vägen hem fick det vara nog-


Efter att i flera år velat kapa av benen bara för att kunna gå runt i skitsnygga klackar jämt har jag en gång för alla slutat bry mig om att jag är 175cm och med klackar…JÄVLIGT LÅNG!!!! det är varje kvinnas rätt att få knalla runt i klackskor oavsett längd , sådeså.



Åter till soffan,

Av Mikaela Billström - 12 juni 2009 16:19

Hej babys!


Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har varit hemma och läst alla olika slags bloggar och åkt en sväng på stan och ätit lunch.

Idag är det fredag och det ska bli jävligt skönt med helg.

Älsklingen är ledig i helgen så vi ska hitta på nå kul.


Vi har även kollat på en ny utlandsresa, vi funderar över att åka i Juli eller agusti. Så skönt att åka iväg igen.


Nu ska jag gå en sväng på affären med Henke och köpa lite fredags gott.


trevlig helg.


Tjiing.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards