Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Mikaela Billström - 14 juni 2009 16:13


Åhh, Vilket jävla väder..Nu längtar jag om möjligt ännu mer utomlands.

En liten charter resa om några veckor skulle inte sitta helt fel, vi pratar om det lite fram och tillbaka nu om hur vi ska göra.

Vi har också pratat om att åka till dubai och hälsa på Caroline till hösten, om det är okej för henne..Den som lever får se..


Nu har jag precis kommit hem efter en sväng till skottsund och till farmor.

Mickes mamma fyller år idag så vi ska åka och fira henne klockan fem idag.


Igår köpte jag ett stort paket med cocos bollar som jag försöker undvika, men av någon konstig anledning så slutar det med att jag sitter med dom framför mig igen. Jag måste sluta äta, det vet jag..men det är fan inte lätt.


Mamma köpte även bilen idag, min lilla pärla. Men det känns bra att hon har den och inte någon finnig 18 åring som ska köra sönder den.

Det är något sorligt över att sälja bilar, dom blir nästan som en familjemedlem. Nästan..men vi har ju kvar 9,3, och den duger ju utmärkt den med.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards