Alla inlägg den 4 november 2010

Av Mikaela Billström - 4 november 2010 21:59

NemoGörBortSig-Igen


Kolla på länken ovan innan ni läser inlägget!




Oh Herregud, Nemo har gjort det igen. Såg precis att han hade spelat in ett klipp där han avslöjar att Natascha Peyres kille Dhani har varit otrogen med Jannika som just nu är ute på bar turne tillsammans med Nollorna från Tylösand. 


Vad får honom, Nemo alltså att tro att han har något med detta att göra?Om det nu är sant kan han inte tänka lite längre, kanske till och med ägna en liten tanke om hur Natascha som sitter i L.A kommer att ta nyheten?


Ingen vet hur deras förhållande är men ingen är värd att få veta om att ens partner är otrogen genom internet och inför hela Sverige. .Och att Nemo vill ge sken utav att "vara ärlig" mot Natscha är ju ren bullshit. Hade han velat vara en sån ärlig person så har säkert Natascha en mobiltelefon som det går att ringa till.. Du gör mig illamående, kan man bli så himla mediakåt att man går över lik för att få sina "fem minuter"?


  

Av Mikaela Billström - 4 november 2010 13:34

Frida Vestberg och Sofia Hellqvist har startat ett projekt som heter "Playground" som ska hjälpa barnen i Sydafrika. Tillsammans med Make up store har dom tagit fram läppglanset Glosslips playground. ALLA intäckter av produkten går oavkortat till organisationen.


Pris: 145 :-


Inte alls farligt med tanke på vart pengarna faktiskt går.. Kanske ett bra julklappstips?




  


(Bild lånad från googel)

Av Mikaela Billström - 4 november 2010 00:21




Bella ger i boken tips på hur man kan egoboosta sig och må bättre:

1. "Blogga om något som gör mina läsare glada."

2."Se mig själv på omslag eller artiklar i tidningar."

3." Köpa ett par snygga jeans som jag får världens rumpa i.

4. "Träffa min mamma som jämt berömmer mig för allt jag gör".

5."När min pojkvän pussar mig på munnen när jag är osminkad och säger att jag är världens vackraste."




Kanske är det som EGENTLIGEN behövs en bok för de tjejer som inte har en blogg, inte får vara med på tidningsomslag, är alldeles för tjocka eller fattiga för att ens tänka på att köpa jeans, har en mamma som slår en samt har för dålig självkänsla för att ens kunna träffa en pojkvän? Jag får andnöd när jag tänker på att 14-åriga tjejer läser boken och får veta att allt de behöver för att kunna må bra är en stor blogg, vara med i tidningar, köpa snygga jeans och pussa på sin pojkvän. Skjut mig.



Haha, Per-robin har en  poäng där..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards