Alla inlägg den 5 november 2010

Av Mikaela Billström - 5 november 2010 01:54


Hej mina fina!


Eftersom jag har sovit hela dagen typ pga av febern så kan jag såklart inte sova nu. Är inne på sista avsnittet av gossip girl så efter det har jag inget att se på. Jag har gjort manikyr på mina naglar så jag har lite svårt att skriva just nu :).  Har även gjort en hårinpackning, fönat och plattat håret så det är fint inför helgen. Vi tar bilen till Sthlm, har suttit och tittat på tågbiljetter med det är absurt. Det skulle kosta lika mycket i enkel resa till sthlm som att jag tar bilen och kör fram och tillbaka fyra gånger typ. Ganska skönt med att ta bilen också, inga tider att passa och man kan poppa en massa musik..


Just nu mår jag faktiskt bra, men det är kanske för att alvedonen fortfarande sitter i. .Hoppas jag är frisk imorgon, inge kul att vara sjuk när man ska iväg :(..


Mina små odjur ska vara hos Mickes föräldrar i helgen. Dom har nog ingen emot det, det passar dom nog som handen i handsken att få lite god mat och en massa uppmärksamhet. Dom älskar att vara där, varje gång jag svänger in vid gamla Konsum i Bommen så börjar dom sjunga för då vet dom vart dom är på väg :) Vi har tur som har Charls och Nellens farmor och farfar för dom ställer alltid upp och det är jag väldigt tacksam för   


  


Ne, kanske ska se vad jag ska packa för något.. Sedan är det nog dax för sängen, jag ska ju kliva upp om fyra timmar.


Av Mikaela Billström - 5 november 2010 01:36


Ingen har väl missat att Lanvin har designat kläder för H&M som snart kommer att finnas ute i butikerna. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta, jag tycker det är lite konstigt när ett namn som Lanvin beblandar sig med H&M. Inget ont om H&M, det är perfekt att shopa på hm om man är ute efter te.x ett basic plagg eller en oversize skjorta men ja, jag vet inte riktigt..


Jag kanske får en rejäl smäll på käften när jag väl får se kollektionen men just nu känns det inte som en hit. Vad tror ni?



  


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards