Alla inlägg den 17 november 2010

Av Mikaela Billström - 17 november 2010 23:26


Jag tackar gudarna (eller iallafall Hasse och Anette) att Micke är en sån fin själ, att han åker så här sent till Statoil för att köpa medicin till mig är beundransvärt. Måste ha smärtstillande till halsen och alvedon som sänker febern. Hur ska det gå att jobba i morgon?Jag kommer att se ut som ett lik..


Jag kan inte minnas när jag senast hade feberfrossa och ont i halsen så som jag har nu :(..


Nu ska jag lägga mig i soffan med mitt duntäcke och titta på "ladies på Södermalm"..



Av Mikaela Billström - 17 november 2010 20:52

 


En vacker och levnadsglad tjej några månader innan hennes bröstoperation ..



Sitter just nu och titta på Uppdrag granskning där dom tar upp fallet om Christina Hedlund , 31 som fick sin bröstoperation i morgongåva utav sin pojkvän. Det fanns inga tider i Sverige så paret bestämde sig för att åka till Polen för att genomgå operationen. Christina ville opereras innan sin stundande bröllop. Allt var fixat, kyrka, datum, inbjudningskort, gäster mm.


Men någonting gick väldigt fel och ingen ville ta på sig ansvaret. Christina vaknade aldrig upp efter sin narkos.. Hennes blivande make Benny säger "Mitt liv sedan 13 år är borta"


Ingen ser risken med en skönhets operation, det är någonting som var och varannan gör. Jag tänkte så, och Christina tänka förmodligen också så.. Det skar i hjärtat när Benny berättade hur hans liv nu ser ut. Han befinner sig mellan himmel och helvete.


Istället för ett händelserikt liv med den kvinna han älskar får han nu istället försöka bygga upp ett nytt liv med sin älskade liggande i en sjukhussäng utan förmögenhet att kunna förmedla sig..



Av Mikaela Billström - 17 november 2010 15:24

I Måndags under "fotbollsgalan" fick Zlatan sin femte guldboll. Han var även där och tog emot den och det tyckte jag var kul. Han brukar annars lysa med sin frånvaro men i år var han där med sin vackra och äldre fru Helene.


  


Zlatan har ett sån klassisk ful/snygg look. Jag personligen har alltid tyckt att Zlatan har varit skitsnygg men jag kan inte sätta fingret på vad det är som är snyggt med honom. Tror hans "badgay" attityd gör hon så intressant. För vi tjejer älskar såna killar, ,och dom som säger att dom inte gör det, ja dom ljuger..



  

Caroline Seger fick även pris för årets bästa allsvenska spelare och årets mittfältare. Hon fick även diamantbollen 2009. Jag tycker det är roligt att tjejerna får synas och bli lite uppskattade. Annars är det bara killarna som får synas även fast vi har många bra  kvinnliga spelare i vårt avlånga land..

Av Mikaela Billström - 17 november 2010 14:56



Hejhej!


Har sovit med balkong dörren öppen i natt och när jag vaknade så hade jag en jäkla väk i öronen och i halsen. Det är lite bättre nu men det gör fortfarande lite ont. Idag är jag ledig och det var tänkt att jag och Jessie skulle ut på Birsta på förmiddagen  men det blev inte riktigt så..


Nu myser jag ner mig i soffan och ska titta på Svenska hollywood fruar. Behöver en dos utav Maria Montazami. Ikväll ska hon även vara med i "24 timmar" där hon ska övernatta hos Anna Book. Det måste ses ..


  


Mamma brukar kalla mig för Montazami när hon är arg på mig, och när hon är irreterad så kallar hon mig för "Bagge" (Laila). Jag vet inte om hon anser att det ska vara något elakt, isåfall misslyckades hon ganska så grovt..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards