Alla inlägg den 21 november 2010

Av Mikaela Billström - 21 november 2010 20:56

HejHej..


Dom senaste dagarna har varit hemska. Jag har sovit, svettas, haft ont och mitt i detta har jag envisats med att arbeta. Ingen vidare kombination.. Idag har jag bara sovit och tittat på tv och försökt samla kraft inför imorgon så jag ska göra ett försök att jobba igen, känner att det har blivet lite bättre nu så hoppas på större förändring imorgon.


Sitter just nu och tittar på gamla avsnitt utav Glamourama. När jag var på Idol i Shlm för några veckor sedan så är man relativt vann vid att se en massa kändisar men när jag fick syn på Anna Hibbs vart jag 100 gånger mer exalterad än när jag såg någon annan. Hon är lite utav en stilikon för mig. Har lite bilder på henne som jag ska slänga upp, dom vart inte så bra men det är ju lite tufft ändå ..;)


  


Har precis formaterat om macen så nu är det som ny igen. Synd bara att all information är borta men det är väl någonting man får ta..



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards