Alla inlägg den 26 november 2010

Av Mikaela Billström - 26 november 2010 21:50

HejHej!


Det har varit en lång vecka. Har jobbat 60 timmar så är lite tärd men sov en stund nu på eftermiddagen och då blev jag mycket piggare. Jag har precis tagit ur min hårfölängningen , mitt egna hår har ju blivet lika långt nu så det gör ju varken av eller till men jag säger som Maria Montizami "Utan min hårförlängning känner jag mig naken, rädd och exposed"


Hämtade ut Nellens nya stövlar idag och jag kan säga att det gick så där när vi skulle testa dom. Haha, hon kunde verkligen inte gå i dom men jag hoppas på att det går bättre när vi ska ut på kvällspinken.


Imorgon är jag LEDIG. Im sooo happy!!


Trevlig kväll raringar.




 

Nellen i sina nya stövlar. Hon hade nästan en halvmeter mellan bakbenen :)



 

Muta ;)


  

Det har var inge vidare kul..



 


Charls bäddade ner mig i soffan för lite mys.. Han ser lite asiatisk ut, eller hur?




  

Våran nya prydnad ;)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards