Alla inlägg den 9 november 2010

Av Mikaela Billström - 9 november 2010 14:52

  



"Jag är kär" - så låter jag varje gång jag går in i en butik med fina väskor eller när jag sitter framför dataskärmen och frossar bland dyra märkes väskor. Jag går och längtar efter just den där väskan som jag har spanat efter i månader och när den väl är min, ja då hittar jag en ny väska som bara måste bli min..


  


I helgen köpte jag denna Marc Jacobs väska som jag länge har trånat efter. Den är perfekt att ha när man ska ut och bara ha med sig mobilen och plånboken. 


En skatt som har fått en fin plats i min walk in closet och där trivs hon bra.



  

Den här väskan är nog den snyggaste som Marc J någonsin har gjort. Det är en erkänd modell som kallas för stam bag (döpt efter modellen Jessica Stam).


Väskan kostar tyvärr nästan lika mycket som en LV men jag är kär i den ändå.. 


Jag borde få rabatt,.. 


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards