Alla inlägg den 10 november 2010

Av Mikaela Billström - 10 november 2010 19:02


.. Sveriges kanske första manliga stilikon 


      


Följ hans blogg på www.tv6.se/petter och få lite insperation ..

Av Mikaela Billström - 10 november 2010 17:45

Hej mia fina!


Vilket väder vi har, imorse så var det tungt att gå till jobbet. Min minsta chihuahua kommer inte fram pga av snön men jag tror hon tycker det är roligt ändå. Jag har vait förvirrad idag, allt började på jobbet då ingenting riktigt ville gå min väg. Nu när jag var iväg på ica och handlade och hade kommit hem och skulle precis packa upp varorna så märkte jag att Nellen var borta. Jag ropade men fick inget svar, jag öppnade ytterdörren och hörde henne längst ner i trappen. Då hade dörren gått igen på hennes koppel och jag och Charls hade gått upp utan henne. När jag tog upp henne så slog hjärtat i 180, lill stackarn. Tror hon är inne i löptider snart också, vi träffade mammas hund Clever idag och han var väldigt intresserad utav henne vilket han aldrig brukar vara.


Idag på eftermiddagen har jag fixat lite här hemma. Robbie williams har kommit ut ur mina högtalare och jag får så himla många flaschbacks. Enligt mig så är han vår tids största enterteiner och jag skulle ge allt för att få se honom live. Nu när han har tackat Ja till att göra en världturné med take that så kanske man ska åka och titta. Jag är inget fan av Take that men eftersom Robbie är fronfiguren så kan det ju inte bli annat än bra. 


Kolla på videon nedanför och se vilken känsla den ger. Jag får rysningar varje gång, speciellt när det är live. Tjejen som han tar upp på scenen måste ha trott att hon var i himlen.  




>



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards