Alla inlägg under juni 2011

Av Mikaela Billström - 10 juni 2011 19:10


Först vill jag be om ursäkt till alla er om att min bloggning inte har legat på topp men tiden har inte funnits. Det är mycket stress just nu så jag har sett fram emot denna helg då både jag och M är lediga båda två.. Vilket inte händer så ofta.


Jag var precis i huset och fixade lite så bjuder på lite bilder därifrån sedan ska jag börja med middagen.


Bye bye Raringar..



 

Lek på gräsmattan 



 

Sara och Ballen sitter och myser i solen..


 

Jag och min lilla prinsessa 






:)

    

Haha, kolla Nellens pose ;)


    

Busig tjej..


 

Försöker göra munnen så stor som möjligt så tennis bollen får plats..


    

Lek i solen..

Av Mikaela Billström - 9 juni 2011 20:44

 


Mc Donalds har satsat på lite mer fashion i år, enligt mig är det en stor HIT.


Jag tror också att maten skulle smaka hundra gånger bättre ;)


Av Mikaela Billström - 9 juni 2011 18:52


Nu är det officiellt att sommaren är här. I dag när jag jobbade såg jag alla studenter stå på lastbilsflaken och sjunga, Eller sjunga var nog att ta i, kraxade var nog det rätta ordet. Varje år när man ser dessa studenter så blir man glad och det känns som att staden väcks till liv igen.


 


Ska göra i ordning lite sallad till middag nu.. Men vi hörs lite senare:)



Och du Erik.. Tack för komplimangen :)Det är den bästa komplimangen du hade kunnat gett mig så tack..


Av Mikaela Billström - 8 juni 2011 11:43


Nu blir det städning  av lägenheten. Det är visning klockan 17:00 idag och det känns bra samtidigt som det är lite hjärtskärande. Att det ska komma människor hit och bedöma mitt hem känns lite konstigt, samtidigt som jag förstår att det är så det går till. Jag älskar min lägenhet och skulle helst behålla den men eftersom det inte går nu när huset är köpt så måste jag släppa den.. Jag hoppas att den/dom som köper den tar väl hand om den :,)



Vill ni titta på lägenheten så finns den på länken nedan-

HÄÄR








Tack för att du hjälper mig med städningen Sara, du är en sann vän när det gäller ;)


         

Av Mikaela Billström - 7 juni 2011 20:49


Herregud, vilken stress.. Det är stress på jobbet sedan kommer man hem till lägenheten som ska städas ut och göras klar för visning och sedan huset som ska möbleras och renoveras. Det är ganska mycket just nu så det ska bli jätte skönt när allt är klart.


Hoppas att det kommer mycket folk på visningen i morgon. Ni som är intresserade kan komma och titta på lägenheten klockan 17:00 i morgon eftermiddag, Bryggargränd 9a är adressen och det kommer att finnas en mäklare här som tar hand om er.


Nu ska jag göra en välbehövlig ansiktsmask..


TTYL


     

Mina små guldklimpar sover hos Hasse och Anette i natt.. Jag saknar dom jätte mycket :(

Av Mikaela Billström - 5 juni 2011 20:39


 

I kväll ska jag titta på Big brother finalen och äta lite skärpmat. Jag har inte sett på Big brother på ett tag eftersom jag tyckte att all drama försvann när Katarina lämnade och vad är BB utan drama?Ingenting alls..


Jag har alltid tyckt att Simon ska vinna men i nuläget är jag lite svag för Peter också..

Men eftersom jag vet att Simon kommer att vinna i

kväll så hoppas jag på att Peter kommer tvåa i allafall. Martin är så tråkig så att klockorna stannar, jag blir uttråkad bara av att se honom. Han är så snygg så att han blir ful, jag tycker om fulsnygga killar och eftersom Martin ser äckligt perfekt ut är han alltså inget för mig. .


TTYL snyggingar..


Av Mikaela Billström - 4 juni 2011 19:12

 


I sin nya video till låten Man down skjuter Rihanna ner en man som har eller har försökt våldtagit henne.Denna musikvideo har skappat en väldig debatt om att den är för "våldsam" och att det inte är bra för tonårigar/barn att se den,  både för att den kan uppfattas som extremt våldsam men även för att många tror att den anspelar på hennes ex. Chris Brown som dömdes för att ha misshandlar Rihanna.


Pay back is a bitch..



Låten är hur som helst helt underbar, har ni inte hört den så kolla på klippet nedan..






Det har väl gjorts musikvideos som är brutalare än den här så vad är problemet?Tycker musikvideon är jätte bra gjord och den har ett tydligt budskap.


Av Mikaela Billström - 4 juni 2011 18:50

  

Hej mina fina!


Hoppas allt är bra med er mina raringar, själv är jag skakis men jag har återhämtat mig rätt bra sedan igår. Alltså, jag fick nog in lite fööör mycket innanför västen. Jag dricker sällan men när jag väl gör det så tömmer jag baren. Tyvärr.


Sara och jag är hemma hos mig och degar lite. Tror hon ska in till stan ikväll igen men jag orkar nog inte följa med. Håller på att ladda hem säsong 3 av The real housewives of New Jersey så jag har ju lite att titta på här hemma. Ska nog gå till affären och köpa lite godis också..


Vill passa på att tacka Emelie, Sara, Emma, Linen och Sara mfl för en härlig kväll. Jag har saknar er, BIGTIME!!Ska komma och hälsa på er i sommar..



    

Jag och Nellen pussas i soffan



        

Jag och mina små raringar. Haha, det ser ut som om att Charls ska dö vilken minut som helst..


 

Jag och min lilla surgubbe.. Mammas hjärta!


 

Chanel har blivet påkörd så hon är förlamad från midjan och neråt.. Stackars liten, men hon ålar sig fram bra ändå.. Se bilden ovan.



TTYL

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards