Alla inlägg den 2 november 2011

Av Mikaela Billström - 2 november 2011 20:42


Hejj hopp!


Jag ligger just nu och tittar på Bonde söker fru och irreterar mig på Pär-Olov eller vad fan han heter. Jag vet inte varför men jag klarar inte av karln helt enkelt.. Det har varit en rätt lugn dag på jobbet, jag åkte hem och sov på lunchen för jag mådde inge vidare. Fick ett väldigt postivit besked nu på eftermiddagen så det gjorde min gråa dag mycket ljusare..,


Tror jag ska göra i ordning lite morötter, gurka och dipp nu. Måste försöka hålla mig borta från godisskålen för annars får jag snart inte ner magen i jeansen. Jag känner att jag nog ha gått upp något kg men jag vägrar att väga mig.. Måste röra på mig mer helt enkelt, har varit väldigt lazy dom senaste veckorna.


Detta inlägg ligger nog topp-i-tre bland mina mest ointressanta inlägg..I´m sry men fantasin flöder inte idag.


Av Mikaela Billström - 2 november 2011 20:25












Jag hittade denna bild på Charls bror på Facebook. Den stora långhåriga hunden är Charls brorsa, visst är dom lika?

Han verkar också ha en lillasyster som påminner väldigt mycket om Chanel..


Vad konstigt det kan bli :)







 







 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards