Alla inlägg den 4 november 2011

Av Mikaela Billström - 4 november 2011 22:15


Jag var tvungen att färga min groteska utväxt idag så Sara kom hit för att hjälpa mig. Hon skulle också färga sitt hår lite mer mörkt än mig, Vi står båda två framför spegeln i mitt badrum och färgar och snackar skit när jag efter ett tag hör Sara säga


- Tycker du om min färg eller?Jag fattar först inte vad hon menar men när jag tittar ner och ser vilken av färgflaskorna som jag har i min högra hand så får jag fullkomlig panik. Jag skriker till Sara och frågar varför hon inte har sagt någon men då säger hon att hon hade sagt till mig men ändå låter hon mig fortsätta att färga. Hon måste väl ha fattat att jag aldrig skulle färga mitt hår med två helt olika hårfärger och dessutom samtidigt. Jag kastar mig in i duschen och ber till gud..


Jag klarade mig rätt bra i alla fall..Färger på mitt hår är väl inte den snyggaste med va fan.. Jag är just nu glad över att jag har mitt hår kvar. Jag kanske skulle ha haft kvar utväxten och kört lite på Rebecca Simonssons linje,. Det hade kanske inte varit så dumt ändå.


   


Hur vacker är inte Rebecca?Det är helt sjukt..



     




Nu ska vi fortsätta att titta på Idol.. Till veckan ska jag och Micke på en till roadtrip..Vad vi ska göra får ni veta senare men jag kan säga att det är en rätt stor grej.


XoXO 

Av Mikaela Billström - 4 november 2011 01:01





 



Jag önskar mig en Chanel klocka i J12 serien. Dom är gjorda i keramik och är helt fantastiska..


Give me, give me , Giiiive me..

Av Mikaela Billström - 4 november 2011 00:38



Produktplacering är inget nytt på marknaden. Det är tvärtom ganska vanligt att kändisar blir sponsrade med märkeskläder och prylar för att i gengäld vara vandrande reklampelare. Märkena väljer omsorgsfullt ut vilka kändisar de vill ska representera deras märke, och självklart finns det tvärtom även kändisar de absolut INTE vill förknippas med.





Detta har en konkurrent till Gucci nu tagit fasta på och skickat en Gucci-väska till Nicole “Snooki” Polizzi från skandalsåpan “Jersey Shore” som gick på MTV tidigare i år. Snooki tackade så klart och tog emot, och bär sin nya favoritväska (värd ca 7 000 kr) varje dag..






   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards