Alla inlägg den 5 november 2011

Av Mikaela Billström - 5 november 2011 21:45


Hej på er!


Jag jobbade 7-12 idag vilket var väldigt skönt. Jag lovade att pappa skulle få åka med mig in till stan vid halv sju för han skulle med morgon tåger till Sthlm. Klockan sju ringer han till mig och frågar vart jag är. jag kastar på mig kläderna och hoppar in i bilen för att hämta upp honom. Jag tror aldrig att turen Skottsund-Sundsvall har gått fortare :).. Men det gick ju bra, han hann med sitt tåg och jag mitt jobb.


Nu på eftermiddagen så åkte jag mamma och Micke till kyrkogården för att tända ljus. Det var så himla vackert, det var som ett eldhav över hela kyrkogården..




 



Vi har precis ätit en god middag och nu ska vi se på några filmer som vi har hyrt, en av filmerna heter "A little bit of heaven". Jag har velat sett den filmen länge så ikväll/natt ska jag göra slag i saken..


Hoppas ni får en mysig Lördagskväll..


TTYL /M




   


Jag och älsklingarna ligger och Lördagsmyser i soffan..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards