Alla inlägg den 10 november 2011

Av Mikaela Billström - 10 november 2011 17:27


Hej mina fina!


Jag ligger i soffan nu och surfar runt på lite olika bloggar. Jag är ett fan av Natascha Peyre´s blogg faktiskt, den är väldigt händelserik och underhållande. Sedan är Natascha overkligt vacker och hon ger ut en massa bra skönhetstips.


Besök hennes blogg här Natascha 



 



Min kära mor och jag åkte till min gamla vän Helena förut för att träffa henne och hennes lilla guldklimp Sebastian. Han är så himla go, skulle vilja ta med honom hem och bara sitta och titta på honom dagarna i ända..Han ser ut som en liten farbror med tjocka och goa kinder och med ett leende som kan charma byxorna av vem som helst.




 


Lilla Sebastian..



I helgen ska jag jobba igen, har ju varit hemma i fyra dagar nu så jag börjar bli rastlös.. När man jobbar vill man inget annat än att vara ledig MEN när man är ledig vill man inget annat än att jobba.. Man är aldrig nöjd..:)


Nu ska jag göra i ordning en god räksallad tills Snuffsen kommer hem ifrån jobbet..


TTYL






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards