Alla inlägg den 24 november 2011

Av Mikaela Billström - 24 november 2011 19:21


Charls och Chanel följde med mig på jobbet idag. Jag jobbade bara fyra timmar och jag hade tid att gå ut med dom en sväng imellan. När jag hämtade ut dom för en promis så täffade vi på en liten chihuahua som hette Ernst. Han var så himla fin, Chanel blev blixtförälskad medans Charls blev sur och skällde ut Ernst så Charls fick åka tillbaka in i bilen medans Ernst och Chanel fick leka på den lilla ängen ovanför jobbet. 


Ernst har även en egen blogg, ni kan besöka den här - http://ernstandersson.blogg.se/


Ernst husse håller också på att skriva en bok om honom. Jag blev väldigt imponerad. Jag kanske ska starta en blogg om Charls och Chanel?


Den skulle kunna heta " Charls och Chanel Chihuahua liv"


Det tåls att tänka på..



 


Dålig bild tagen från Iphonen.

Av Mikaela Billström - 24 november 2011 18:33


 




Den kommentaren sa Atheer al-Suhair , mer känd som Alexandramannen när han blev interjuvad i programet Insider.

När det sändes för ca 6 år sedan så satt jag hemma i min soffa i totalt chocktillstånd. Jag började skratta samtidigt som jag jag kände ett illamående komma. 


Denna Atheer har varit huvudman för ett av Sveriges största nätsexmål någonsin. Han dömdes till tio års fängelse  och livstids utvisning. Han hade kontaktat 58 unga flickor på bla Lunarstorm. Han kallade sig för Alexandra och han försökte lura en massa unga tjejer att ha sex med honom mot betalning. Några av flickorna var inte äldre än 12 år..


Hans kommentar i Insider var :


- Jag gillar unga tjejer och jag betalar dom, jag är nog inte första mannen i världshistorien som har gjort det.


Han rättfärdigade det han hade gjort med att han aldrig har varit våldsam. Det var ju storsint av honom..




 




Denna Atheer ( eller Alexdramannen som hans artistnamn är) använde jag och mina närmaste vänner som "Sugardaddy" när vi gick på gymnasiet. Jag var kanske 17 år och han fixade in oss på krogar. Han satt ofta och flaschade med sina pengar och var väldigt noga med att se att vi såg när han gjorde det. Han försökte ofta göra närmanden men vi var ju inte ett dugg intresserad.. Han var ju säkert 15-16 år äldre än oss plus att vi inte fann han speciellt atraktiv. En kväll när vi var på hans kontor ( Som han sa till oss, egentligen hade han lånat det) så gick vi före Atheer och min dåvarande bästa vän, vi var full och glad och tänkte inte på det. Senare berättade hon att idioten hade försökt att ha sex med henne även fast hon sa tydligt Nej. 


Ursch, jag kan verkligen se mig honom framför mig. . Jag kan i efterhand inte förstå varför vi umgicks med honom men fattiga småtjejer som vi var så var vi helt enkelt glad över att ha med någon som kunde betala för våra bravader,


Idag är det en stor artikel om denna charmknutte i Aftonbladet. Läs det HÄR . 




Här är det ett annat klipp från samma avsnitt från Insider.. Haha ni måste se det här.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards