Alla inlägg den 19 november 2011

Av Mikaela Billström - 19 november 2011 19:17

Hej mina fina!


Lördag eftermiddag.. Jag har jobbat 0700-1700 idag, ett riktigt jobbigt pass. Just nu sitter jag med macen i famnen och Chanel på bröstet. Vi myser framför brasan och med en massa tända ljus medans Micke och Charls är i köket och lagar middag. Han är så himla snäll min Micke. Igår när jag kom hem ifrån jobbet så hade han varit på stan och köpt presenter till mig. Jag fick ett nytt Efva Attling halsband och ett par touch skinnhandkar. Perfekt att ha nu till vintern då man aldrig hinner att ta av sig handskarna och svara innan personen som ringde ha lagt på. Det är ju genialt helt enkelt..




 


Den perfekta julklappen till alla brudar med smartphones..





Här är en dålig bild på mitt nya halsband..Mina läppar ser jukt stora ut på bilden, JAG VET DET..





Sprang in på Hemmakväll på eftermiddagen och hyrde några filmer så ikväll blirdet filmmaraton med en massa gott. Det kan ju vara ett bra medel för att skingra tankarna lite. Jag har varit nere hela dagen utan några egentliga småsaker förutom lite tjafs om små grejer med en vän. Jag vet varken ut eller in längre men jag lämnar över bollen nu..


Over and out..


/Mikolina




PS:Behöver jag ens nämna att jag har världens bästa pojkvän?


    

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards